Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mama's hemmagjorda ajvar???

  • majamia 15 maj 2013

    Hej, någon som vet var jag kan köpa Mama's hemgjorda ajvar i Malmö Lund området?? Dom är så underbart goda. Hittar inte vem som är försäljare och importerar dessa produkter. Tack på förhand!
    {embarrassed}

  • poissons 16 maj 2013

    Jag hittade denna hemsidan. Under kontaktuppgifter finns det adress o telefonnummer till ett företag i Göteborg som tar in produkterna.

    Jag hoppas att det är rätt Mama´s som jag har hittat.. :)


    http://mamasfood.mk/#contact

  • Bumbelna 19 maj 2013

    Jag har köpt den i en ICA-affär, dock i varberg men ta med dig namn till din lokala ica så kan dom ta hem den.

  • bigglo 4 maj 2016

    Skrivet av majamia den 16 maj 2013

    Hej, någon som vet var jag kan köpa Mama's hemgjorda ajvar i Malmö Lund området?? Dom är så underbart goda. Hittar inte vem som är försäljare och importerar dessa produkter. Tack på förhand!
    {embarrassed}


    Såhär tre år senare vet jag att mama's ajvar finns för 32:90 på Ica Möllevången i Malmö. SItter med en burk i knät just nu! (A)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.