Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Munkar

  • Kavats 19 juli 2011

    När jag var liten hade vi en plast grej som man fyllde med munksmet och sen tryckte man ut smeten ur den direkt i oljan så blev det perfekta ringar. Letat men inte hittat något liknade någon som vet var man kan hitta en sådan?

  • gerdan1 19 juli 2011

    Skrivet av Kavats den 19 jul 2011

    När jag var liten hade vi en plast grej som man fyllde med munksmet och sen tryckte man ut smeten ur den direkt i oljan så blev det perfekta ringar. Letat men inte hittat något liknade någon som vet var man kan hitta en sådan?

  • CaptainJack 26 juli 2011

    Jag tror att Tupperware har/har haft nåt sånt. Kolla på Tradera, där finns allt möjligt.

  • blekegreven 26 juli 2011

    Kan fortsätta på samma tema.

    Nägon som vert vart man kan komma över ett 'äppleskive-järn' till ett rimmligt pris? (för att förtydliga är detta ungefär som ett plättjärn, fast för att göra danska munkar)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.