Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Elvisp

  • Nhg9 30 november 2011

    Min elvisp håller på att ge upp totalt. Det jag vill eller rättare sagt mitt krav är ett visparna är lite ballongvispstuket. Den får även gärna vara tystlåten :)
    Har ni några bra förslag!?

  • The_mama97mia 30 november 2011

    Ballongvisp? det har jag som tillbehör till min gamla hushållsassistent (Philips, från anno dazaumal...)
    Ledsen, men är inte uppdaterad på elvispar så - de jag kollat in är enkla 2-300 kr grejer som bara har enkla vispar och kanske degkrokar.

  • wildlife 1 december 2011

    Dualit tror jag har ballongvispar som tillval... :)

  • jennymatti 1 december 2011

    Hej, jag köpte en som liknar Dualit på Cervera - Bodum och den har ballongvisp. Jag är supernöjd med den! Lycka till

  • Tingeling13 1 december 2011

    Dualit har ballongvisp och den kommer med, MEN den är INTE tyst och dessutom onödigt dyr.

  • Kakan1986 1 december 2011

    Jag har ganska nyligen köpt en Bosch, tror den har varukod MFQ3510, den är kanonbra och kostade 349:-, på den ska man kunna beställa till stavmixertillsats, kanske att det även finns ballongvisp??

  • Nhg9 4 december 2011

    Vill bara göra ett förtydligande :s
    De som jag har tittat på ute i handeln är visparna väldigt smala/raka.
    Jag vill att visparna på elvispen ska vara mer av den "ballongiga" typen, mer rundade. Det jag menar är att de behöver inte vara ballongvispar!
    Hoppas på fler/några idéer {question}

  • bakakaka 4 december 2011

    Jag har precis köpt en Bosch, 350w. 299:- på Maxi. Fördelen med den är att den väger mycket mindre än andra elvispar (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.