Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rostad majs-var?

  • 24 november 2000

    Jag har tidigare köpt snacks som heter "rostad majs", tror att tillverkaren var Tapas eller något liknande. Undrar om det är någon som vet om dessa goda snacks finns i en affär i Stockholm.

  • vitchokladkaka 1 juli 2008

    jag köper rostad majs bland naturgodiset på Ica Maxi (är från alingsås men det borde ju finnas i stockholm :p)

  • Smulpajen 1 juli 2008

    Här i Göteborg har jag sett stora påsar med rostade jättemajskorn på Coop. Finns kanske i Sthlm också?

  • zudette 1 juli 2008

    Hmmmm........ gästen var här 24 nov 2000..... alltså 7 år sedan o 8 månader sedan..... fast rostad majs har jag aldrig hört talas om! - Vad använder man det till???

  • bejofr 1 juli 2008

    man ääter dom som godis. jättegott

  • Smulpajen 1 juli 2008

    Ha ha ha! Såg inte att det var så länge sedan :D Får nog bli lite mer uppmärksam!

  • monac 1 juli 2008

    det lät gott! vilken hylla ska man söka på??? bland snacks eller hälokost?:o
    jA VAD GÖR DET ATT DE VAR EN "GAMMAL FRÅGA"?:D

  • marwis 1 juli 2008

    Du hittar det bland snacks och nötter, finns oftast i stora påsar även med chilismak. Jag köper på Willys, men de finns i de flesta affärer jag handlar i!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.