Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var finns curryketchup

  • linda_f 1 april 2008

    För några årsedan fanns det många olika varianter av curryketchup men nu är ALLA borta i affärerna. Älskade märket Hela från Tyskland. Någon som vet var curryketchup finns att köpa eller varför alla försvunnit? Det konstiga var att alla försvann ungefär samtidigt...

  • Ullis1 1 april 2008

    Lidl har ju Curryketchup. Vad det är för märke vet jag inte men den smakar helt okej! :)

  • 1 april 2008

    Jag har köpt en curryketchup där som var helt ok men den går inte heller att få tag på längre...

  • mammamus 1 april 2008

    hej tro cittygross har den(Y)

  • 2 april 2008

    Dom har haft den där också men inte längre(N)

  • Grytlappen 20 april 2008

    Räcker det inte med att blanda vanlig curry i vanlig ketchup? Det borde väl bli curryketchup. Funderar en som aldrig smakat detta...

  • evaldo 20 april 2008

    Jag hittade det på Lidl, vet inte om det finns kvar nu. De hade även andra kryddningar på ketchup då.

  • suechi 29 april 2008

    Hej .. Jag brukar köpa den hos utlänska affärer .. och det går bra dem har olika märker och jag köpte min favorit curryketckup ... Heins Titta in hos såna affärer där finns det mesta som inte finns hos dem stora kedjorna eller köp den om du känner någon som kan handla hos de stora grosister som säljer till restoranger eller hoteller dem har också alla märker ... eller den tredje ställe är Mc Donals .. dem har men inte till salu .. men jag bruka tygga lite ... och få nästan varje gång .. utan problen .. och den räker en vecka .. he he he he ... och den är gratis ... given häst tittar man inte på tänderna ... brukar man säga ... Ok .. hoppas att du har tur och hittar det du letar ... Ha det sa bra .. (Y)

  • 3 maj 2008

    Har precis köpt Helas curryketchup på Hemköp i Upplands Väsby!!!! Bara & åka och köpa! :p

  • lawett 5 oktober 2008

    Curryketchup finns på ÖB just nu

  • linda_f 10 oktober 2008

    Köpte massvis med ketchup från ÖoB när dom sålde det billigt för några månader sedan! :)

  • linda_f 10 oktober 2008

    Köpte massvis med ketchup från ÖoB när dom sålde det billigt för några månader sedan! :)

  • UllaC 11 oktober 2008

    Jag är överlycklig - fick tag på curryketchup på Ö&B för ett par veckor sedan. Märket är Hela.
    (Y)

  • Wombat04 12 september 2010

    Aktualiserar denna tråd då jag blivit ombedd att "snoka" efter curryketchup ... Är det någon som vet, det var ju nästan två år sedan det senaste inlägget här!

  • boz1965 12 september 2010

    Väldigt lättgjord och mycket god!

    BoZ' curryketchup

  • Josses 12 september 2010

    Skrivet av boz1965 den 12 sep 2010

    Väldigt lättgjord och mycket god!

    BoZ' curryketchup
    Den här är väl värd att prova!
    Gav receptet till mamsen tidigare i år så hon kunde göra den till papsen för det är den enda ketchup han äter och den fick bara beröm av honom! Då vet man ju också vad det är man stoppar i sig.

  • Wombat04 12 september 2010

    Tackar för detta, håller med om att det är guld att göra det hela själv! :-D

  • kareng 13 september 2010

    jag köper på mig från ÖoB när de har fått in en laddning supergott

  • akleja32 24 oktober 2010

    Är det ingen som vet varför curryketchupen försvunnit från vanliga matbutiker som Ica etc?

  • boz1965 24 oktober 2010

    Skrivet av akleja32 den 24 okt 2010

    Är det ingen som vet varför curryketchupen försvunnit från vanliga matbutiker som Ica etc?


    Troligen pga låg efterfrågan.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.