Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bubbel vs Champagne

  • Steffes 31 maj 2010

    Nu har jag köpt 5 gånger från www.doyoulikewine.se. Min sista beställning bestod av 2 kartonger rött vin och 2 kartonger bubbel (Cremant från Bourgogne), måste säga att man får mycket vin för pengarna i förhållande till Champagne.

  • Lenkan 31 maj 2010

    Oh ja.
    På mitt bröllop hade vi Asti Cinzano för 70:- flaskan istället för champagne.
    Folk älskade det och vi kom billigt undan.

    Personligen tycker jag att champagne oftast är för sur och det förstör de goda smakerna som egentligen finns, jag smakar bara surhet.

  • jimboz 31 maj 2010

    Skrivet av Steffes den 31 maj 2010

    Nu har jag köpt 5 gånger från www.doyoulikewine.se. Min sista beställning bestod av 2 kartonger rött vin och 2 kartonger bubbel (Cremant från Bourgogne), måste säga att man får mycket vin för pengarna i förhållande till Champagne.



    Köpte du Crémant d´Alsace Dopff Brut? Den tyckte jag var god..

  • Steffes 31 maj 2010

    Skrivet av jimboz den 31 maj 2010

    Skrivet av Steffes den 31 maj 2010

    Nu har jag köpt 5 gånger från www.doyoulikewine.se. Min sista beställning bestod av 2 kartonger rött vin och 2 kartonger bubbel (Cremant från Bourgogne), måste säga att man får mycket vin för pengarna i förhållande till Champagne.



    Köpte du Crémant d´Alsace Dopff Brut? Den tyckte jag var god..


    Nej kolla in länken.
    http://www.doyoulikewine.se/product.php?id_product=73
    Steffe

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.