Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

kaffedrickare??

  • 10 januari 2008

    jag är den enda i min släkt som inte dricker eller tycker om kaffe. typ alla jag känner dricker kaffe förrutom jag. hur är det med er?

  • pehrzonflickan 10 januari 2008

    Jag dricker hemskt gärna kaffe när det finns, hemma eller borta, men jag sätter aldrig på kaffe åt mig själv för att kaffetarmen suger.

  • Amika 10 januari 2008

    Jag dricker bara kaffe när jag har vänner på besök eller när jag är ute och fikar. :)

  • lennali 10 januari 2008

    Dricker kaffe på jobbet och när jag har gäster, kokar sällan när jag är själv.

  • MrsC 10 januari 2008

    Jag dricker inte kaffe, tycker inte om kaffe, har aldig druckit kaffe.
    Dricker gärna Irish Coffee (Y) det är gott :D
    Kaffebönor luktar väldigt gott tycker, så det är synd att de inte smakar lika gott :p
    Te är min favoritdryck, varm som kall.
    I min släkt är det bara jag som inte är kaffedrickare

  • irrevirre 10 januari 2008

    Jag dricker kaffe minst 2 gånger om dagen. Svart.

  • farmoringer 10 januari 2008

    Dricker kaffe minst tre gånger om dagen och svart ska det vara..

  • Okänd 10 januari 2008

    Dricker kaffe på jobbet och hemma blir det då och då.Ibland fikar vi med the eller varm choklad, men fikar jag på kafeer så blir det oftast kaffe.

  • MammaModesty 10 januari 2008

    får jag inte kaffe på morgonen blir jag inte människa på hela dagen... en kopp vill jag ha iaf sen kan jag vara utan resten av dan :D

  • evaldo 10 januari 2008

    Jag dricker kaffe det första jag gör när jag vaknar på morgonen, det är ett måste för att vakna till. Lika så om jag vilar på dan och vaknar så vill jag ha en kopp kaffe.
    Så kaffebryggaren står i stort sätt på hela dagarna.

  • Kockis88 10 januari 2008

    Håller med man behöver sin kopp kaffe på morgonen, men sen brukar det bli en eller två till:)

  • MrsC 10 januari 2008

    Te är min morgondryck.
    Jag dricker säkert 4-5 stora muggar te om dagen.
    Varma som kalla.

  • bejofr 10 januari 2008

    Nä inget kaffe för mig. Frågan vad ska du dricka då? är väldigt vanlig. Så nu ber jag om vatten.

  • Amika 10 januari 2008

    Jo, dricker jag kaffe så dricker jag latte... dvs mjölk med lite kaffe och inte tvärt om. :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.