Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Te

  • Nilof 4 juni 2009

    Tack så mycket, fläder och citron låter gott. Jag har fläder te som är jätte gott, ska prova med citronsaft idet. :)

  • The_mama97mia 4 juni 2009

    Friggs har ett te som heter Ingefära och citron som är jättefräscht! Det tror jag kan bli succé att göra iste på. (Y)

  • berit62 4 juni 2009

    Kokos tee (svart tee) och alla olika smaker på grönt te, en sak jag tycker är väldigt tråkigt är att det inte finns kandissocker i påsar här i sverige det är så gott till te istället för socker, jag köper mitt i tyskland

  • mooseella 4 juni 2009

    jag gör bara te av lösviktsteer. Giller Earl Grey de Luxe gärna med en skiva citron elelr lime i.
    Fick häromdagen smaka ett påsete med citron i, det smakade mest syntetiskt av citronsmaken.
    Dricker te varje morgon, har flera sorter som jag varierar mellan, rött te med ingefära är en favorit. Även blommiga gröna te är gott.
    Har en tekuleklämma som hänger framme, bara att lägga i 1 tsk te och sätta ner den i koppen och sedan låta det dra (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.