Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vinprovning i present

  • 22 augusti 2006

    Hej!Jag funderar på att ge bort en vinprovning i 50års present till min mor. Problem är bara det att jag inte kan någonting alls om vin. Priset för vinprovningen är inte så viktig utan istället skulle jag föredra någon "bättre" provning.Kan någon tipsa mig om något lämpligt ställe, helst i södra sverige?

  • 9 september 2006

    Varför inte ge din kära mor en ölprovning? I såfall kan jag rekommendera Bryggerikultur på gamla Prippen i Frölunda.http://bryggerikultur.tripod.com/Öl är kultur, vin är saft...

  • ulrika_s 11 september 2007

    Min sambo och jag är väldigt intresserade av vin. Håller då och då vinprovingar både här och där, men främst i en ideel vinförening.
    Han är utbildad sommelier och kan säkert ställa upp beroende på var i landet ni befinner er och beroende på när ni vill ha provningen...
    Dock kostar det en liten slant, men ju fler man är desto billigare blir det ju per person...

    Ett litet förslag bara...
    Vill du veta mer, kontakta [email protected]

    / Ulrika

  • ulrika_s 11 september 2007

    Missade att det var förra året detta inlägg lades in...

    Jaja, det kommer kanske fler födelsedagar
    :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.