Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vintips??

  • mrex3m 19 november 2009

    Vad har hänt med funktionen "Vintips"
    Varför kan jag inte hitta den längre?

  • The_mama97mia 19 november 2009

    Jaaaaa. var är vår Vinexpert?

  • Gnurf 19 november 2009

    Han/hon hade bara 2 olika viner att välja mellan så efter ett tag blev det ointressant...:) Det självdog liksom...:o

  • The_mama97mia 19 november 2009

    OK du tror det... jag minns att det kom kritik .... När jag tänker efter. Men då måste jag ju tänka efter.
    Det finns en bra sida annars som heter vinvin.se, jag brukar gå via Allt om Mat´s sida.
    Där kan man ställa frågor till experterna med om tips på olika viner till mat etc.

  • Gnurf 19 november 2009

    mamma97mia här på MK gav mig senast ett vintips...Umbala bib...det skola prövas om ca 1v när det är dax för Glöggfabrikation...(Y)

    Skrivet av mama97mia den 19 nov 2009

    OK du tror det... jag minns att det kom kritik .... När jag tänker efter. Men då måste jag ju tänka efter.
    Det finns en bra sida annars som heter vinvin.se, jag brukar gå via Allt om Mat´s sida.
    Där kan man ställa frågor till experterna med om tips på olika viner till mat etc.

  • The_mama97mia 19 november 2009

    ja testa det vet jag, t o m systemets personal sa att det var ett helt OK drick vin , även till mat etc.... Med det priset är det ju inte svårt att prova.

  • egoboy 24 november 2009

    Ett bra gott rött för en billig penning är:
    Dão Casal Mor Reserva nr.12520 (Y)

  • Gnurf 24 november 2009

    Ja, Portugal är ett verkligt intressant Vinland (Y) Många fynd kommer därifrån....

  • sessa79 24 november 2009

    ett vitt vin kan jag rekomendera.. sött i smaken.. By The River

    Så kanongott o lätt drucket.. finns i flaska eller bag in box

  • Darkanna 7 december 2009

    jag jobbar på Systembolaget och gått diverse utbildninagar i kobination med mat, och många fler ska jag plöjja genom, så jag ställer gärna upp om någon behöver vintips!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.