Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blir vansinnig

  • [email protected] 22 augusti 2013

    (N)
    Det är så irriterande när man väljer att gå in via nyhetsbrevet - så vill hemsidan gång på gång VID VARJE SIDO BYTTE att man skall slutföra sin registrering??!!!??!!! VILKET jag gjorde för flera år sen.... - kan liksom inte göra det igen och igen ....jag är ju redan registrerat...
    HUR undviker man detta - blir tokig och väljer till slut att leta på andra hemsidor...! {angry-annoyed}

  • daniely 22 augusti 2013

    Hej,

    Anledningen till att du får upp rutan är för att du aldrig slutfört registreringsprocessen en gång i tiden och vi tvingar nu alla som inte gjort det att slutföra processen.

    Du har tex din e-postadress som användarnamn vilket man egentligen inte ska ha.

    Var god fyll i formuläret du får upp med ett nytt användarnamn så kommer den inte ploppa upp mer.

    MvH
    Daniel
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.