Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dessert/efterrätt

  • LenaBE1 23 februari 2013

    Hej, :)
    Det vore roligt att få höra era åsikter om detta och att få veta hur ni gör.

    När man lägger in ett nytt recept och ska fylla i rutorna för *typ av rätt* så står det dessert vid en ruta och efterrätt & kaffebröd vid en annan.
    Jag har alltid trott att dessert och efterrätt är samma sak, är det inte det?
    Vad tycker ni andra, är efterrätt och dessert samma sak eller är det inte? {question}

    Och...
    Hur gör ni andra som lägger in recept på en dessert eller efterrätt, vilken eller vilka rutor av dessa två "kryssar" ni i eller gör ni som mig och "kryssar" i både rutan för dessert och rutan för efterrätt & kaffebröd? {question}

  • LenaBE1 24 februari 2013

    Någon? {fingers-crossed}

  • bitten56 24 februari 2013

    När jag lägger in ett recept på en efterrätt, så klickar jag enbart på dessert. Håller med dig dessert och efterrätt är ju samma sak.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.