Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Egendomliga recept .......

  • Annras 11 januari 2013

    Jag satt och tittade lite löst på olika recept, och kom till en medlem, som kallar sej "marionadudell". Vad ska detta föreställa? Det är ju helt klart att den här medlemmen är intresserad av klockor, eller kanske rentav säljer klockor själv.
    Gå in och titta på recepten!
    Jag skall skicka ett meddelande till MK och be dem ta bort denna skojare!
    {question}

  • Anderstam 11 januari 2013

    Det finns en till som lagt in massa reklam idag.
    "brandagump"
    Dom verkar vara i sällskap, för dom skriver i varandras gästböcker.
    Totalt är det över 30 inlagda idag.

  • daniely 11 januari 2013

    Har rensat bort dessa nu.

  • Annras 11 januari 2013

    Tack, Daniel! {embarrassed}

  • Anderstam 11 januari 2013

    Skrivet av daniely den 11 jan 2013

    Har rensat bort dessa nu.


    Snabbt jobbat!!!!!!
    Tackar & Bugar! (Y)

  • Amika 11 januari 2013

    "Hon" som du syftade på Annras, är avstängd till och med 2037. Så jag tror de har tagit dem under bearbetning.

  • Josses 11 januari 2013

    Har också fått vänförfrågan ifrån denna "brandagump" men nekade. Gick in och kolla profilen och såg att denne var avstängd till 2037. Har råkat ut för en annan sådan här juping tidigare och då fick jag veta att det bara är lurendrejare eller vad man nu ska kalla dem.

  • boz1965 11 januari 2013

    Skrivet av Josses den 11 jan 2013

    Har också fått vänförfrågan ifrån denna "brandagump" men nekade. Gick in och kolla profilen och såg att denne var avstängd till 2037. Har råkat ut för en annan sådan här juping tidigare och då fick jag veta att det bara är lurendrejare eller vad man nu ska kalla dem.


    (Y)

    Samma här, men jag har iofs också som princip att inte lägga till nya vänner om jag inte känner dem sedan innan och har fått ett gott intryck av dem.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.