Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubben kanske borde byta namn till Vinklubben?

  • Yupiteru 7 maj 2013

    Jag får nästan dagligen mail från Matklubben. Tidigare innehöll dessa recept men numera är det påfallande ofta ren smygreklam för alkohol! Som nykterist är jag måttligt intresserad

  • DoctorWho 7 maj 2013

    Jag är inte heller intresserad av vinreklamen. Matklubben är inte den enda matklubb på nätet som har vinreklam. Och det är samma vinreklam i klubbarna. Men matklubbarna finansieras av reklam så vi får bita ihop och radera de ointressanta mailen tills någon annan vill göra reklam här.

  • Gnurf 8 maj 2013

    Håller med fullständigt, det vore mycket bättre med reklam för potenta skruvdragare å dylikt då jag står i begrepp att utföra utbyggnad på huset. Vin kan man iofs dricka efter snickrandet, fast kanske inte under då jag märkt att vattenpasset ljuger vid alkoholförtäring...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.