Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

nån jobbar på typ gilles kakor ?

  • kallebakom 27 januari 2013

    har pratat med gilles,vill ej sälja direkt till kund,söker då nån son jobbar där å kan tänka sig mot betalning fixxa en kartong småkakor typ 15kg,hela eller trasiga,borde gå ty jag var inlejd till gb i 2 veckor,vi fick ta hur mkt glass vi ville !! vart väl en frysback per dag,vart 2 mindre frysar hemma fulla !!!
    åt glass morron middag kväll ett tag....så nån hjälpsamm ?
    isåfall [email protected]

  • _Kockfan_ 27 januari 2013

    Skrivet av kallebakom den 27 jan 2013

    har pratat med gilles,vill ej sälja direkt till kund,söker då nån son jobbar där å kan tänka sig mot betalning fixxa en kartong småkakor typ 15kg,hela eller trasiga,borde gå ty jag var inlejd till gb i 2 veckor,vi fick ta hur mkt glass vi ville !! vart väl en frysback per dag,vart 2 mindre frysar hemma fulla !!!
    åt glass morron middag kväll ett tag....så nån hjälpsamm ?
    isåfall [email protected]


    hör av dig direkt till dem ?

  • kallebakom 28 januari 2013

    jo som jag skrev dom säljer inte direkt till kund,, lycka för dom i gbg göteborgskex har outlett försäljning av defekta kex, men skickar inte tyvärr

  • MosterNettan 28 januari 2013

    Du vill alltså komma åt billiga kakor? Har jag fattat rätt då?

    Nästa fråga, till vilket ändamål, att samla in pengar till nåt vettigt projekt? Då kan du kanske fråga grannar eller höra av dig till stans konditorier om dom säljer kak-kross...

    Eller vill du ha kakorna till dig själv, som du gjorde med glassen, äta själv morgon middag kväll? Isf rekommenderar jag att du bakar själv,

  • kallebakom 29 januari 2013

    jo är kakmonster jag,bara till mig,men dålig på att baka

  • LenaBE1 29 januari 2013

    Skrivet av kallebakom den 29 jan 2013

    jo är kakmonster jag,bara till mig,men dålig på att baka


    Äsch det lär du dig snart, leta upp nåt gott och enkelt recept och följ det till punkt och pricka svårare än så är det inte. ;)

  • kallebakom 29 januari 2013

    det så besvärligt utan nån typ av maskin,har desutom bara vedugn !

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.