Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Populära recept

  • mariec 12 januari 2008

    Hej allihopa!

    Skulle vara kul och höra hur många gånger era recept sparats. Mitt rekord är ett recept som sparats 87 ggr.

    Marie:D

  • 12 januari 2008

    vet inte, har inte kollat igenom det. men när man kollar igenom sina recept så kan man ju välja antingen nyaste, äldsta mm, skulle vara skoj om det fanns mer allternativ som typ mest klickade eller mest sparade

  • Okänd 12 januari 2008

    Har inte heller kollat,det är för krångligt.Bra ide du har,nelirotger(Y)

  • Svesse60 12 januari 2008

    Mitt recept som heter "Bettans goda pastagratäng" har sparats 113 ggr. Hoppas alla tillagar det för det är supergott!!!!!!!!!!! (Y)

  • Lilljeppe 12 januari 2008

    Mina rekord är nog:
    Vit kladdchoklad tårta 119 gånger
    Chokladmuffins med philadelfia glasyr 116 gånger
    Men roligaste är nog mitt recept som inte är ett matrecept Blomflugsdödare som sparats 40 gånger vilket jag tycker är kul.:)

  • irrevirre 12 januari 2008

    Kladdkaka med nougat och kokos har sparats 101 gånger i detta nu sedan jag la in det 5/1 (en vecka sedan. Roligt tycker jag!!

  • mariec 13 januari 2008

    101 ggr på en vecka, imponerande!!

    (Y)

  • Lilljeppe 13 januari 2008

    Skrivet av IrreVirre den 13 jan 2008

    Kladdkaka med nougat och kokos har sparats 101 gånger i detta nu sedan jag la in det 5/1 (en vecka sedan. Roligt tycker jag!!


    Jag har testat receptet och gett det en 5a i betyg(Y) Försökte lägga in en komentar men det verkar inte som det gick. Tog även bild på kakan som jag tänker ladda ner till receptet. Supergott var kakan i alla fall:D:p(Y)

  • irrevirre 13 januari 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 13 jan 2008

    Skrivet av IrreVirre den 13 jan 2008

    Kladdkaka med nougat och kokos har sparats 101 gånger i detta nu sedan jag la in det 5/1 (en vecka sedan. Roligt tycker jag!!


    Jag har testat receptet och gett det en 5a i betyg(Y) Försökte lägga in en komentar men det verkar inte som det gick. Tog även bild på kakan som jag tänker ladda ner till receptet. Supergott var kakan i alla fall:D:p(Y)


    Jag såg att den fått en 5-a. Blev riktigt glad!
    Ser fram emot att få se bilden;-)
    / IrreVirre

  • anluk 13 januari 2008

    Har inte kolla igenom. Borde vara sökbart hur många gånger ett recept sparats. Skulle också vilja veta när någon betygsätter recepten.
    Skulle också vilja kunna söka bland mina egna recept på tex soppa, korv osv.......

  • Okänd 13 januari 2008

    instämmer med Anluk.(Y)

  • farmoringer 13 januari 2008

    Det skulle också vara skoj om man kunde läsa alla betygen....

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.