Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sökfunktionen trasig???

  • pernillus 3 juli 2011

    Är det bara hos mig det plötsligt inte går att söka på recept??? Vad jag än söker på finns det ingen relevans...

  • hecar22 3 juli 2011

    Detsamma här!! Började leta efter knepiga inställningar på datorn men tänker att jag inte behöver det längre. Typiskt när man är på jakt efter recept..;)

  • pernillus 3 juli 2011

    Skrivet av hecar22 den 3 jul 2011

    Detsamma här!! Började leta efter knepiga inställningar på datorn men tänker att jag inte behöver det längre. Typiskt när man är på jakt efter recept..;)

  • boz1965 3 juli 2011

    Ett bättre sätt att uppmärksamma MK's driftspersonal på problemet än att starta trådar om det är att mejla till [email protected].

  • wildlife 3 juli 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 jul 2011

    Ett bättre sätt att uppmärksamma MK's driftspersonal på problemet än att starta trådar om det är att mejla till [email protected].


    Fast man kanske vill förvissa sig om att det inte bara hos sig själv problemet sitter först... ;)

  • pernillus 3 juli 2011

    Skrivet av wildlife den 3 jul 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 jul 2011

    Ett bättre sätt att uppmärksamma MK's driftspersonal på problemet än att starta trådar om det är att mejla till [email protected].


    Fast man kanske vill förvissa sig om att det inte bara hos sig själv problemet sitter först... ;)

  • gosa 3 juli 2011

    Skrivet av wildlife den 3 jul 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 jul 2011

    Ett bättre sätt att uppmärksamma MK's driftspersonal på problemet än att starta trådar om det är att mejla till [email protected].


    Fast man kanske vill förvissa sig om att det inte bara hos sig själv problemet sitter först... ;)


    - Precis!

    Innan man börjar bomba admins/site-ansvariga är det ju bra att ta rätt på om allt står rätt till med en egna datorn - alltså kolla om andra har samma problem.

    Är antagligen troligare att man snabbare får nån form av ledtråd i ett forum med en mängd besökare än att e-posta någon som kanske inte kollar posten 24/7

  • gosa 3 juli 2011

    Förresten... för er som inte redan vet det:

    Under tiden som ni väntar på att sökfunktionen ska bli fixad kan ni använda google.

    I sökrutan för google skriv:

    sökord site:www.matklubben.se
    (exempelvis hamburgare site:www.matklubben.se)

  • wildlife 3 juli 2011

    Skrivet av gosa den 3 jul 2011

    Förresten... för er som inte redan vet det:

    Under tiden som ni väntar på att sökfunktionen ska bli fixad kan ni använda google.

    I sökrutan för google skriv:

    sökord site:www.matklubben.se
    (exempelvis hamburgare site:www.matklubben.se)


    Tackar! Det var bra att veta (Y)

  • ribban 3 juli 2011

    Tack för tips Gosa!

    Hoppas det inte dröjer allt för länge innan sökfunktionen fungerar igen.

  • grashoppan75 3 juli 2011

    Tack! Jag funderade också på om det var problem med min dator :)

  • daniely 3 juli 2011

    Hej på er,

    Söket är uppe och rullar igen, ledsen för strulet.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • vesten 3 juli 2011

    Tack Daniel (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.