Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

utmaning i köket

  • pontus82 1 maj 2008

    vart kan man hitta "veckans recept" och liknande utmaningar så man har nått att göra och prova på i köket som äör krävande eller spännande?

  • tantdrake 1 maj 2008

    24 599 recept om du klickar på receptfliken, alla recept.....Räcker ett tag? :D
    Detta är ett gudagott ställe att hitta utmaningar på! Mjuka upp fingrarna.....sätt i gång att klicka!!!!

  • Queenie 2 maj 2008

    Det här receptet är hur gott som helst och lite omständigt att göra,men värt det:

    Inbakad fläskfilé med portvinssås

  • segerwitch 2 maj 2008

    :@Det finns ingen äcklig mat! Tur är väl att inte alla har samma smak, eller??
    Du har kanske inte har smakat den kombinationen, fetaost och salami??
    Jag lärde mina barn redan som små att aldrig säga "äckligt" om mat,
    utan att smaka först och eventuelt säga " det var kanske inte riktigt i min smak"
    men aldrig "äckligt"(N)

  • farmoringer 2 maj 2008

    Och som vanligt var det en gäst som hade en sån "rolig" kommentar.....Gäster skulle som sagt inte kunna skriva inlägg...

  • segerwitch 2 maj 2008

    (H)Du pontus 82, i matklubben kan du få de utmaningar du vil ha,det finns för alla
    smaker och olika svårighetsgrad, så säger som tantdrake "sätt igång att klicka:D

  • tantdrake 2 maj 2008

    :p Salamipajen var inte dum alls vill jag bara meddela...men så gillar jag ju både salami och fetaost! Fast jag drog ner på mängderna det ska erkännas.
    Kanske otur den gästen bara är gäst och inte blir medlem? Verkar som det skulle behövas lite utmaningar matmässigt :D

  • monac 2 maj 2008

    Skrivet av farmoringer den 2 maj 2008

    Och som vanligt var det en gäst som hade en sån "rolig" kommentar.....Gäster skulle som sagt inte kunna skriva inlägg...



    nä håller verkligen med om det!!! Både kränkande & provocerande:@

  • irrevirre 2 maj 2008

    Skrivet av monac den 2 maj 2008

    Skrivet av farmoringer den 2 maj 2008

    Och som vanligt var det en gäst som hade en sån "rolig" kommentar.....Gäster skulle som sagt inte kunna skriva inlägg...



    nä håller verkligen med om det!!! Både kränkande & provocerande:@


    Den (snylt-)gästen vet inget om mat. Salami och fetaost är ypperligt tillsammans .... och är nog inte mer frätande på tänderna än annat.

  • MissBi 2 maj 2008

    Jag bakade mitt dinkelbröd idag med massor av kirskålsblad i. Visst blev det jättegott. Kanske nyttigare också... (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.