Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bananessens?

  • strimma21 16 september 2008

    Vet någon vart jag kan köpa bananessens? Finns det i vanliga affärer eller vart??? Ska använda det till bananmuffins med Marabou mjölkchoklad hade jag tänkt, samt att smaksätta grädden i tårtan på barnkalaset.

  • systeryster 16 september 2008

    Finns ju essens att göra bananlikör av, kanske det går att använda?:o

  • mmarabou 16 september 2008

    Jag blev bjuden på vispad grädde blandad med bananyoghurt en gång till en kladdkaka och det var supergott!! Så kan du säkert göra till din tårta också.:)

  • bakakaka 16 september 2008

    Borgebykryddgard.se har en massa spännande smaker och tillbehör.

  • Erajscha 16 september 2008

    Jag vet att the English shop i Stockholm och Göteborg (har postorder också) säljer en massa bakessenser. Om de har just banan vet jag inte men jag köpte vanilj, smör och chokladessenser där.

  • nettans 16 september 2008

    Det finns att beställa på hemsidan ovanför....

  • Roggan 16 september 2008

    Här kan du köpa alla möjliga essenser.

    www.essensfabriken.se

  • anita_be 20 september 2008

    Skrivet av strimma21 den 16 sep 2008

    Vet någon vart jag kan köpa bananessens? Finns det i vanliga affärer eller vart??? Ska använda det till bananmuffins med Marabou mjölkchoklad hade jag tänkt, sa
    mt att smaksätta grädden i tårtan på barnkalaset.

    Prova Essensfabriken i Stockholm. Där kan du beställa allt möjligt gott.

  • anita_be 22 januari 2009

    Skrivet av strimma21 den 16 sep 2008

    Vet någon vart jag kan köpa bananessens? Finns det i vanliga affärer eller vart??? Ska använda det till bananmuffins med Marabou mjölkchoklad hade jag tänkt, samt att smaksätta grädden i tårtan på barnkalaset.

  • Mita58 22 januari 2009

    Hej! Om man inte får tag i bananessens kan man köpa skumbananer och smälta dessa på svag värme. Blir gott tycker jag med mycket banansmak.
    Mita58

  • rektorskan 22 januari 2009

    Bananessens finns att köpa i större matvaruaffärer på hyllan där det finns drinktillsatser.
    rektorskan

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.