Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Cheez Twisterz

  • boz1965 30 maj 2011

    Nån som har testat OLW's nya Cheez Twisterz?

    Jag blev gruvligt besviken på dem iaf. Mjuka och degiga och smakade som om påsen hade varit öppnad och bortglömd en månad. Ingen höjdare precis. Dem köper jag inte fler gånger.

  • Roggan 30 maj 2011

    Degig?! Då måste du fått en dålig påse. Jag testade den för någon vecka sen. Tyckte kanske det inte var så stor skillnad jämfört med originalet. Lite mer ostsmak var det nog i alla fall. Jag hade dock förväntat mig mer. Får betyget OK av mig!

  • pihal 30 maj 2011

    jag håller med om att dom inte var något vidare. Kommer inte att köpa dessa fler gånger.

  • Amimarg 30 maj 2011

    Nej, jag håller mig till mina vanliga ostbågar och chrunchy! De är så ljuvligt goda! :)

  • Lenkan 31 maj 2011

    Själv är jag galen i jumbo-bågarna, de där extrastora

  • sanna_elina 31 maj 2011

    Jag gillade dem bara en liten stund i början men tröttnade efter en näve eller så..

  • hillan66 31 maj 2011

    Blev grymt besviken ...ingen smaksensation där inte! ...Nej orginalet är bäst enligt min smak!{beauty}

  • boz1965 31 maj 2011

    Skrivet av hillan66 den 31 maj 2011

    Blev grymt besviken ...ingen smaksensation där inte! ...Nej orginalet är bäst enligt min smak!{beauty}


    Fast jag gillar Cheez Ballz också med lite smak av texmex-ost... :p

  • mammaammie 31 maj 2011

    Skrivet av boz1965 den 30 maj 2011

    Nån som har testat OLW's nya Cheez Twisterz?

    Jag blev gruvligt besviken på dem iaf. Mjuka och degiga och smakade som om påsen hade varit öppnad och bortglömd en månad. Ingen höjdare precis. Dem köper jag inte fler gånger.

  • mammaammie 31 maj 2011

    Skrivet av boz1965 den 30 maj 2011Håller med, de jag köpte var inget vidare. dom kommer inte att åka ner i min shoppingvagn igen!

    Nån som har testat OLW's nya Cheez Twisterz?

    Jag blev gruvligt besviken på dem iaf. Mjuka och degiga och smakade som om påsen hade varit öppnad och bortglömd en månad. Ingen höjdare precis. Dem köper jag inte fler gånger.

  • Super_Mario 31 maj 2011

    Skrivet av hillan66 den 31 maj 2011

    Blev grymt besviken ...ingen smaksensation där inte! ...Nej orginalet är bäst enligt min smak!{beauty}


    Jag haller verkligen med !

  • JennyV 31 maj 2011

    Jag tyckte de var goda!!!

  • Snoffa 31 maj 2011

    Jag blev också lite besviken de var som vanliga fast med lite krydda på dom smakade knappt någonting, cheese ballz är dom godaste tycker jag. :)

  • Amika 31 maj 2011

    Nej fy... De var inte alls goda! Nej, jag älskar ostbågar, men jag vill hellre ha vanliga, chrunchy eller jumbo. :) Bollarna är också helt ok, men bara ett par stycken. Sen blir det för mkt texmex smak för mig. :)

  • hillan66 31 maj 2011

    Skrivet av boz1965 den 31 maj 2011

    Skrivet av hillan66 den 31 maj 2011

    Blev grymt besviken ...ingen smaksensation där inte! ...Nej orginalet är bäst enligt min smak!{beauty}


    Fast jag gillar Cheez Ballz också med lite smak av texmex-ost... :p


    Jag gillar ocker chezebals och dom där hot´n crunchy krokarna! ...Men då behöver man ju brandsläckare! ...Jag och mannen är lika tokiga i dom och när vi köper en påse så måste vi dela i två skålar annars blir det krig! Som småungar alltså!{clap}

  • boz1965 31 maj 2011

    Skrivet av hillan66 den 31 maj 2011

    ...och dom där hot´n crunchy krokarna! ...Men då behöver man ju brandsläckare...


    Jepp! Brandsläckare i form av några flaskor Corona! {party}

  • Erajscha 31 maj 2011

    Chili cheese doodles är de godaste tycker jag. De krunschiga smakar lite surt och jumbosarna är mer majskrok än ostsmak...

  • Tingeling13 1 juni 2011

    Jag kommer inte köpa dem fler gånger, tycker att ostbågar, ostbollar, jumbobågar och hot crunch är mycket godare.
    Så det blir inget högt betyg från mig inte.

  • lchf-livsstil 1 juni 2011

    Cheeze Twisters smakade vetemjöl. Synd.

  • sannnnnnnna 2 juni 2011

    väldigt lite med smak på dem tycker jag. efter att ha ätit något ostbågeliknande i usa hoppades jag på samma smak. men de hade ju knappt någon smak :/

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.