Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Let´s dance

  • 11 januari 2008

    Ja, vi diskuterar ju en massa saker som inte är mat så varför inte - Let´s dance- ???
    Vem är nu bäst, vackrast, knasigast och vem hade nu vackrast, fräckast kläder.
    Till sist vem tror ni vinner och vem vill ni ska vinna?
    Ska vi slå vad??
    Programmet är inte slut än , så jag väntar med mina egna kommentarer.

  • 11 januari 2008

    Ja, så här tycker nog jag. Linda Lampelius var ju himla duktig. Carin da Silva är så vacker, hennes kavaljer lite styv. Ulf...ja, som tidningarna spått blir han väl årets Peppe Eng.

  • Queenie 11 januari 2008

    Tror Ulf är den som åker ut nästa vecka. Karl-Petter blir den nya "Peppe". Sen tyckte jag faktiskt att Mat-Tina var duktig

  • farmoringer 11 januari 2008

    Jag som inte tittat.. Vad ska jag prata om??:p

  • Amika 11 januari 2008

    Karl-Petter är den nya Peppe Eng... Men vem åkte ut? Var tvungen att gå ut precis inna slutet! :(

  • Kmek 11 januari 2008

    Tror också att Karl-Petter är den nye Peppe Eng fast Ulf kommer nog att ta den platsen
    till slut.

  • Queenie 11 januari 2008

    Ingen åkte ut första veckan. De visade bara upp sig i dag. Men poängen räknas med till nästa vecka också.

  • Amika 11 januari 2008

    Skrivet av Queenie den 11 jan 2008

    Ingen åkte ut första veckan. De visade bara upp sig i dag. Men poängen räknas med till nästa vecka också.


    Aha! I see! :) Vad bra, då vet jag det. Tack Queenie. :)

  • Queenie 11 januari 2008

    Då får du titta nästa vecka Amika

  • tantdrake 12 januari 2008

    SnickarMatte (L)...dreggel dreggel...
    Lampenius Linda (Y)
    Karl Petter kommer med stormsteg ska ni se..i de lugnaste vatten...(H)

  • Queenie 12 januari 2008

    Jo, SnickarMatte vilar man ju gärna ögonen på.
    Sen tror jag nog att rallyförarn kan bli bra "Ja ä inte bitter" ...
    (Kommer inte ihåg vad han heter)

  • tantdrake 12 januari 2008

    " Mitt namn är Tååny Rikkardsån"
    :p glömde ju hans dansinsats bara för att hjärnan tiltade vid SnickarMattes entré (N)

  • tantdrake 12 januari 2008

    Skrivet av tantdrake den 12 jan 2008

    " Mitt namn är Tååny Rikkardsån"
    :p glömde ju hans dansinsats bara för att hjärnan tiltade vid SnickarMattes entré (N)

    hehe...dax för mej att soooova.....tummen ner-gubben är inte för Tååny, utan för min reaktionsförmåga....
    Suck, fyra nattskift sätter sina spår. Nya tag i morrn :Z förhoppningsvis i paritet med övriga världen

  • styvan 12 januari 2008

    Snickar-Matte är det förstås väldigt trevligt att vila ögonen på det håller jag med om men hans dansuppvisningen igår var inte den bästa...Linda var bra och Lanefeldt var tjusig men såg spänd ut tycker jag. Danny var inte så dålig han heller. Trist att det varje år ska vara med någon som ska agera som clown...Ulf, alltså:p...årets Peppe tro??:D

  • Okänd 12 januari 2008

    Uffe Larsson var stelare än en sopkvast.Jag gillar Fiollinda och Tony Rickardsson.
    Carin da Silva är hur duktig som helst.

  • anluk 12 januari 2008

    Tittade inte på hela programmet, tyckte Mat-Tina var duktig. Tog saken som en kul grej och man såg att hon hade skoj. Karl-Petter tycker jag är en skön typ så han hoppas jag får vara kvar.
    Svårt att gissa vinnare när man inte sett hela programmet dock..

  • evaldo 12 januari 2008

    Det skulle vara kul om grisbonden tog hem segern. Annars håller jag på Linda Lampelius.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.