Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Någon som har tips på LCHF godis?

  • Pannband1 19 mars 2011

    Någon som vet något bra recept på LCHF godis? Jag har lagt upp massa gelé godis och så men är ute efter något mer godisaktigt. Snälla om någon vet, hjälp mig då. Gärna många recept eller länkar.
    Mvh Alexandra

  • WilmaZ 28 april 2011

    Smält ren mörk choklad, blanda i skållad rostad mandel. Häll i små bullformar. Låt stelna och njut.

  • martina63 28 april 2011

    Rosta blandade nötter på bakplåtspapper i ugnen, ringla lite god olja över och salta föriktigt.
    Bättre än sött godis!

  • Mistys 28 april 2011

    Nu ska du tyvärr få ett svar du inte vill ha!
    LCHF står för riktig mat inte godis. Vill man ta något till fikat eller så nån gång är det riktigt mörk fin choklad, nötter eller hemgjord glass som gäller.
    Det fiffiga med LCHF är att äter man det på rätt sätt vill man inte ha godis.....suget försvinner helt enkelt. Har man fortfarande godis/socker behov äter man för lite riktig mat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.