Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

skidmat

  • sophie_hu 7 februari 2008

    vi ska åka till hamrafjäll. är det någon som har någon specilet som de äte uppe i backen eller när man kommer hem. jag har bakat lite muffins och en spenatpaj. :D

  • MammaModesty 7 februari 2008

    pizzabullar är himla gott att ha med sig ute.....ett par rejäla mackor med gott pålägg sitter aldrig fel.. att förbereda en form med potatis (typ gratäng) och kött eller lax innan man ger sig ut och bara ställa in den i ugnen när man kommer hem så blir den ju klar tills man duschat och varvat ner...eller varför inge göra en pastagratäng som man bara värmer med en godd sallad till... mat i ugn som sköter sig själv när man kommer hem är mitt tips... (Y)

  • anluk 7 februari 2008

    Pizzabullar är alltid gångbart, piroger likaså.
    Efter backen kanske det passar med en värmande soppa eller pasta med köttfärssås. Chili Con carne är också en bra rätt som går att förbereda och bara är att värma till sedan.

  • 7 februari 2008

    testa under campingmat på denna sida:
    http://www.menyse.com/action/subcategory?categoryid2=11326

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.