Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

smörgåsrån

  • fruH 5 november 2010

    hej allihop!!

    Funderar på att göra mumsmums, men har inga smörgåsrån hemma. Tänkte då göra dessa själv men har inget recept. Har sökt över hela internet känns det som.

    Finns det nån här som möjligen kan hjälpa mig med ett recept på detta???

    tack på förhand / Jessika

  • linnea23 25 december 2010

    Det verkar ju jätte klurigt att hitta recept till just smörgåsrån, att det skulle vara så knepigt hade jag inte en aning om! Tokigt. Men dom som man kan köpa i butik fungerar ju även super tycker jag. Servera kanske med några ostar, vindruvor, lite meloner samt lite mörkchoklad! Min favorit.

  • CiinaC 25 december 2010

    Kan inte va behjälplig med recept på egna smörgåsrån, men jag kan ge ett Tips!

    Sist när jag gjorde toppar, - typ mums-mums, tog jag runda, tunna pepparkakor till botten. Jättegott ! Nästa gång ska jag krossa några som blandas med kokosströsslet som man vänder runt topparna i. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.