Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Spritspåsar

  • AnneNi 16 januari 2010

    Jag hade tänkte beställa någon sprits och tyllar för att dekorera tårtor och cupcakes. På en blogg jag läst (Baka baka liten kaka) såg jag att hon använt tyllen hon fått med när hon beställde spritspåsar, men hon berättade inte vilket märke... MIn fråga nu är, har någon här beställt engångssptitspåsar på internet och fått med en sådan? Och i så fall var? Känns ju lite onödigt att köpa till en tyll om man får en likvärdig med... är ute efter en tyll med lite större öppning än de man får med tex en vanlig gräddsprits.
    Om någon har fler tips angående beställningar av redskap så tar jag tacksamt emot dem!

  • mattant41 16 januari 2010

    Jag brukar handla från www.dekoreramera.se eller www.kakburken.se
    men om man får någon tyll med engångs spritspåsar har jag ingen aning om, däremot finns det ju mängder av tyllar att välja på.

  • mattant41 16 januari 2010

    Ett tips till sök på tårtdekoration så kanske du får upp någon butik närmare dig.

  • ibanilsson 16 januari 2010

    Hej!
    Tittade på Leila bakar på tv för ett tag sedan o hon gick in i ett bageri o köpte en engångssprits. Testa på något bageri nära dig om de inte har kanske de kan tipsa dig om var du kan köpa.:)

    mvh Inga-Britt

  • boz1965 16 januari 2010

    Skrivet av AnneNi den 16 jan 2010

    Jag hade tänkte beställa någon sprits och tyllar för att dekorera tårtor och cupcakes. På en blogg jag läst (Baka baka liten kaka) såg jag att hon använt tyllen hon fått med när hon beställde spritspåsar, men hon berättade inte vilket märke... MIn fråga nu är, har någon här beställt engångssptitspåsar på internet och fått med en sådan? Och i så fall var? Känns ju lite onödigt att köpa till en tyll om man får en likvärdig med... är ute efter en tyll med lite större öppning än de man får med tex en vanlig gräddsprits.
    Om någon har fler tips angående beställningar av redskap så tar jag tacksamt emot dem!


    Du hittar spritspåsar i din vanliga butik, onödigt att betala frakt och andra avgifter om man inte måste. De finns bland fryspåsar och liknande under märket Topp-Its och det följer tyllar med (3 st). Kostar ett par tior för 10 engångspåsar.

  • AnneNi 17 januari 2010

    Du hittar spritspåsar i din vanliga butik, onödigt att betala frakt och andra avgifter om man inte måste. De finns bland fryspåsar och liknande under märket Topp-Its och det följer tyllar med (3 st). Kostar ett par tior för 10 engångspåsar.

    Hur stora är tyllarna?

  • jimboz 17 januari 2010

    Här har du ett helt gäng på Panduro, håller livet ut :)

    http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=290545

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.