Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ICA matkassen - billiga veckan

  • jamtlandstos 22 augusti 2011

    Hej!


    Så hät inför hösten med skolstart, jobbstart, förskola och diverse andra aktiviteter har jag funderingar på att börja ta hem mat med färdiga recept. Det enda som finns tillgängligt där jag bor är ica matkassen och jag har i så fall tänkt ta billiga veckan för 495 kr. Mest för att slippa fundera ut, handla och planera veckans måltider. Det är ju så lätt att man bara gör samma hela tiden när orken och tiden inte finns. Så nu undrar jag om det är nån som testat detta tidigare och vad ni tyckte om det?


    Tack på förhand och ha en trevlig höst!

  • flabban 22 augusti 2011

    COOP har ju något liknande. Det provade jag för några veckor sen, och jag blev väldigt nöjd. Fräscha råvaror, grönsaker och frukt. Allt förpackat i en stadig kartong med handtag. En dag var det lasagne, det tillagades på ett helt annat sätt än det jag brukar göra. Mycket gott och enklare att göra än så som jag alltid har gjort. Där fick man ju testa lite andra rätter och tillagningssätt också. Jag har bara positiva saker att säga om det. Provar du, så hoppas jag du blir nöjd. Lycka till och skriv gärna och berätta om det.
    Ha en bra dag.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.