Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Pastasås

  • ingrid-anita 8 augusti 2008

    Hej, är det någon som har ett gott tips på pastasås med fläskfilé tacksam för "goda" svar

  • monac 8 augusti 2008

    bacon,kantareller & grädde BORDE bli gott!(Y)

  • AstridW 8 augusti 2008

    Jag brukar höfta ihop en med gorgonzola och matlagningsgrädde. Blir riktigt sugen nu när jag tänker på den...!

  • anluk 8 augusti 2008

    Fläskfilé, svamp, grädde, purjo, salt, peppar och ädelost.

  • Kicki8 8 augusti 2008

    Detta är en gryta men om du späder med matlagningsgrädde till önskad konsisten så funkar den oxå.

    Fläskfilégryta à la Ulrika

  • Smulpajen 9 augusti 2008

    Skrivet av anluk den 8 aug 2008

    Fläskfilé, svamp, grädde, purjo, salt, peppar och ädelost.


    (Y)(Y)(Y):p:p:p

  • Kicki8 9 augusti 2008

    Kom på att denna funkar med fläskfilé oxå
    Penne rigate Al Capone

  • Ingan 9 augusti 2008

    Min favoritsås som har har till kyckligfile` borde funka turkisk yoghurt med pesto rosso.(Y)

  • Ingan 9 augusti 2008

    Det blev visst stavfel men det kanske går att läsa mellan raderna

  • kristin1979 9 december 2008

    Jag säger nog: " det som finns i kylen" :)
    Det är så skoj att göra pastasåser av det som finns. Om basen är fläskfilé skulle jag nog säga någon typ av ost och fylla det med, hackade soltorkade tomater, hackad paprika, oliver. Fyll på med grädde, mjölk, hackade örter, salt, peppar och vitlök. Om du inte vill fylla med någon ost kan man alltid göra såsen på permesan.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.