Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Potatissallad från VV

  • ZeldaI 4 augusti 2010

    Söker efter ett recept på potatissallad från viktväktarna. Receptet har några år på nacken och jag har sökt med ljus och lykta länge...Tror det fanns med i något slags introduktionshäfte, men är inte säker.

    Jag minns att receptet var mycket enkelt. Färskpotatis, mini creme fraiche och kapris innehöll det vill jag minnas, och så några saker till...

    Om någon känner till detta recept blir jag lycklig...{dance}

  • Josses 4 augusti 2010

    Det här receptet kommer ursprungligen ifrån VV men jag gjorde om det när jag lade VV på hyllan men det är bara att byta till lättprodukter filmjölk och majonäs så har du det.
    Det fanns i starthäften med gula, röda och gröna prickar. Det som var innan points.
    Det är i från 2000 tror jag.
    Potatissallad
    Hoppas det faller dig i smaken också

  • ZeldaI 5 augusti 2010

    Hej och Tack!

    Men tyvärr är det inte receptet jag söker...Är helt hundra på att det innehöll kapris och färskpotatis...Jag gillar nämligen inte kapris men i detta recept gjorde den sig utmärkt.

    Marie

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.