Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad tycker du om kött?

  • victoriaochmaria 26 april 2013

    Tack för svar!

  • DoctorWho 26 april 2013

    Bra frågor i enkäten. (Y)

  • Anderstam 26 april 2013

    Ifyllt och klart.

  • piha63 26 april 2013

    Nu har jag svarat på enkäten.

  • Theaisaksson 26 april 2013

    Jag älskar kött! Synd att det är så dåligt för miljön bara {dont-know}

  • LenaBE1 27 april 2013

    Nu har jag med svarat på enkäten. :)

  • rosatalo 27 april 2013

    Skrivet av Theaisaksson den 26 apr 2013

    Jag älskar kött! Synd att det är så dåligt för miljön bara {dont-know}


    Man kan ju undra om det är så himla dåligt för miljön egentligen. Biltävlingar då, fullständigt onödigt, och flygresor, hur många kan tänka sig att avstå sina Thailandsresor? Finns nog väldigt mycket annat som är så mycket skadligare för miljön än kött om man bara tänker efter lite. Hur skulle Sveriges landskap se ut utan betande djur? Jag tycker man kan äta kött utan att få dåligt samvete, det tänker jag göra, så det så.

    För övrigt tyckte jag att frågorna i enkäten hade mer karaktär av marknadsundersökning än kandidatuppsats. Med frågor om huruvida man känner till den och den producenten och hur mycket man är beredd att betala för varan.

  • eva23 28 april 2013

    Klart!

  • victoriaochmaria 29 april 2013

    Tack till alla som visar intresse och entusiasm att besvara vår enkät!

  • MagnusClar 29 april 2013

    Skrivet av rosatalo den 27 apr 2013

    Skrivet av Theaisaksson den 26 apr 2013

    Jag älskar kött! Synd att det är så dåligt för miljön bara {dont-know}


    För övrigt tyckte jag att frågorna i enkäten hade mer karaktär av marknadsundersökning än kandidatuppsats. Med frågor om huruvida man känner till den och den producenten och hur mycket man är beredd att betala för varan.


    Jag håller med, det där kändes mest som en marknadsundersökning. Varför skulle det annars vara två varumärken med, och varför endast dessa två?

  • victoriaochmaria 3 maj 2013

    Tack igen för era svar!

    Ni som undrar varför dessa två varumärken är utvalda, är för att vi skriver kandidatuppsatsen i uppdrag av ett företag som sköter dessa varumärken och de är just nu inne i en förändring.

    Dessa varumärken ligger ej i fokus i uppsatsen.

    /Victoria & Maria

  • The_mama97mia 4 maj 2013

    svarat, hoppas vi får ta del av resultaten, länka gärna till er uppsats!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.