Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vardagslunch! Hjälp!

  • 2 mars 2001

    Då är man där igen, samma prodblem alltid, vad tar man med sig till lunch på jobbet??? Vad tar ni med er? Helst ska man kunna göra det snabbt kvällen före. Jag behöver tips ialla fall!!!

  • 5 mars 2001

    När jag har tid gör jag crepes och även pajer. Det är så bra att ha i frysen i färsiga portioner och bara värma i micron och lite sallad och bröd till.

  • 7 mars 2001

    Kyckling i alla former är alltid bra. Kall med en god sås, som sweet chili eller guacamola. Det är också gott att fylla i baguetter eller ciabatta med tex kycklingbitar i currysås, eller bara kycklingsallad.

  • 7 mars 2001

    Jag brukar göra pastasallad. KOka den som valigt och gör blanda med olivolja och saffran eller pesto. Stek lite grönsaker, svamp, bacon, spenat eller vad du föredrar. Håller ett par dagar i kyl. Ta med en bit bröd!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.