Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vilket föredrar...

  • 7 januari 2008

    ...ni? pizza- hemagjord, köpt fryst i mataffär eller på pizzeria?

  • UllaLindlof 7 januari 2008

    Om jag ska äta pizza ska det vara från en pizzeria.
    Det är inte så ofta så då får det vara en "äkta".
    Det är väl inte det nyttigaste man kan äta, men ibland måste man " gotta" sig.:p

  • Lilljeppe 7 januari 2008

    Det är helt olika. Vi gör egna pizzor hemma men ibland måste det vara från pizzeria. Det smakar ju inte lika så det beror på vad vi är sugna på.:p

  • ThomasP 7 januari 2008

    Hemgjorda helt klart //Thomas

  • Hjotrongull 7 januari 2008

    Gillar både hemmagjord pizza och sån från pizzeria...känns som två olika maträtter på något vis....fast ändå inte....:p

  • lennali 7 januari 2008

    Hemmagjord, tunn botten med tomatsås (chilisås/ketchup), tonfisk, röktskinka, svamp och mozzarellaost, klart bäst.

  • Amika 7 januari 2008

    Hemgjorda och köpa på pizzeria är ju lika goda, men goda på olika sätt... Beroende på vart de är köpta förstås! Men köpt i affär... Nej tack. Frysdiskpizza går inte att äta! Smakar bara konstigt och den är jätteläskig! *Skrattar*

  • evaldo 7 januari 2008

    Det är olika ibland smakar det köpta gott och ibland den hemlagade.

  • celice 10 januari 2008

    Jag gillar både och, men ofta gör jag den själv. Det är ju en helt annan smak på den köpta på pizzerian är hemlagad. Något som jag aldrig köper är fryst, helt enkelt vedervärdig.

  • Ekorrungen 11 januari 2008

    Blir oftast från pizzeria.

  • riggorask 11 januari 2008

    Föredra nog också köpt pizza på pizzerian..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.