Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

HJÄLP!!!

  • havesten 30 december 2012

    Nu brinner det i knutarna... {excruciating}
    Ska ha gäster imorgon kväll & tänkte bjuda på grillad halloumi med akaciahonung & rostade pinjekärnor som förrätt.....
    Men.... Finns det något passande "grönt" som jag kan ha till...??? Tänkte göra uppläggningen på rucculasallad eller krispsallad, men vill allltså ha in ytterligare färg på tallriken.
    Ska servera ett Chardonnay till & är rädd för att det blir "fel" om jag väljer fel tillbehör. Inbillar mig att jag bör akta mig föra syra... Kanske har jag fel. NÅGON SOM VET & KAN GE TIPS????????

  • elleave 30 december 2012

    Något fruktigt tycker jag passar till halloumi, det mesta funkar men tex melon, carambole, vindruvor eller kanske några stora blåbär? :)
    Sen tror jag säkert du kan komplettera med en paprikaring eller cocktailtomat utan att det känns konstigt...

  • Hjortronplockarn 30 december 2012

    Spetspaprika brukar ju vara mild,söt och vackert röd, eller varför inte prova att "strössla" med granatäpple.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.