Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyår: Förrätt från södra USA?

  • Torgny_Boel 28 december 2007

    Hej,
    Jag försöker hitta en lagom enkel förrätt att bjuda på till nyår. Vårt mat-tema är södra USA och det första man tänker på är väl Cajun/Kreol eller Texas, men även de andra sydstaterna kanske har någon mysig mat man kan bjuda på. Har letat en del på nätet men just förrätter och appetizers verkar svårare att hitta är själva huvudrätterna. Är det någon här som har något tips?

  • Queenie 29 december 2007

    Jag tror jag har en skaldjurscocktail från Louisiana bland mina recept, ligger det inte där nu så får jag fixa dit det.

  • Torgny_Boel 29 december 2007

    Det låter mycket intressant. Har tittat igenom dina recept men kan inte hitta det.

  • Queenie 29 december 2007

    Ska kolla igenom mina recept och se om jag kan hitta det, så lägger jag in det, trodde jag hade gjort det men ...

  • anluk 29 december 2007

    Har också skaldjurscocktail bland mina recept!

  • Torgny_Boel 29 december 2007

    Kan inte hitta den heller. *rodnar*
    Vad heter rätten?

  • Queenie 29 december 2007

    Så där ja, nu har jag lagt dit "Skaldjurscocktail Louisiana", "Amerikansk äppelkaka" och "Amerikansk krabbcocktail" till min receptsamtling. Välj "nyaste" när du tittar bland mina recept så hittar du dem direkt. Lycka till!

  • Torgny_Boel 29 december 2007

    Tack så mycket! (Y)

  • anluk 29 december 2007

    Skrivet av Torgny_Boel den 29 dec 2007

    Kan inte hitta den heller. *rodnar*
    Vad heter rätten?



    Skagensallad heter den....:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.