Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

bakböcker

  • rostok 10 oktober 2010

    Har ni några böcker om bakning? Vilka i så fall, och vad tycker ni om dem?

    Någon som har boken Nya Dinkelboken? Är den bra? Jag undrar eftersom jag känner mig sugen på att skaffa den men den är jättedyr speciellt med tanke på att den bara är häftad. Jag har beställt den via mitt bibliotek men det verkar ta lång tid innan de får fram den.

  • rostok 27 oktober 2010

    Puffar för den här tråden igen, någon som har någon bakbok hemma som ni vill recensera? Alltid kul att läsa vad folk tycker om sina böcker.

    Idag är det nog så att de flesta hämtar inspiration och recept från nätet,. Jag gör det också, men älskar böcker också.. Det är härligt att kunna bläddra i och hitta nya grejer som man inte såg första gången man läste dem.

  • Shoutoutloud 27 oktober 2010

    kyrkkaffe-bullar böner och berättelser har min mamma och den tycker jag är rolig att kolla i. det är ganska blandade recept inskickat från olika församlingar runtom i landet. och jag är inte ett dugg religiös men den är som ändå mysig att kolla i.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.