Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bröd i matakuten

  • Penne 20 oktober 2009

    Igår såg jag en liten bit ur matakuten och Carola Magnusson bakade ett bröd som hon hällde ut i en långpanna. Det såg jättegott ut men jag vet inte vad det var för bröd och jag hittar inte receptet på internet. Det såg ju nästan ut som när man gör focaccia, men det såg inte riktigt ut så när det var färdigt tyckte jag, men jag kan ha fel... Är det någon annan som såg programmet som har en aning?

  • LEDIVO 20 oktober 2009

    Skrivet av Penne den 20 okt 2009

    Igår såg jag en liten bit ur matakuten och Carola Magnusson bakade ett bröd som hon hällde ut i en långpanna. Det såg jättegott ut men jag vet inte vad det var för bröd och jag hittar inte receptet på internet. Det såg ju nästan ut som när man gör focaccia, men det såg inte riktigt ut så när det var färdigt tyckte jag, men jag kan ha fel... Är det någon annan som såg programmet som har en aning?

    Hej!
    Håller med dig - Det såg ut att vara jättegott.
    Jag hittar inte heller receptet, men har mailat Carola och frågat efter det.
    Får jag svar lägger jag in det bland mina recept med henne som källa och meddelar det här i tråden.
    //KAROLO

  • Penne 20 oktober 2009

    Å vad bra! Tack snälla för svaret!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.