Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Recept på glutenfritt bröd

  • saaabina 17 januari 2011

    Jag är gluten och efterlyser ett gott glutenfritt bröd. De recept som jag har prövat har vart helt okej, men glutenfritt bröd har en tendens att bli väldigt smuligt eller väldigt kompakt.

    Har du ett recept på glutenfritt bröd som du tycker är gott? Tipsa mig gärna!

  • soccermum 17 januari 2011

    Har du provat att skriva in glutenfritt i sökrutan på receptbanken?

    Det enda jag än och då kan tipsa dig om är mina glutenfria lussekatter men jag ska testa att baka några glutenfria bröd härifrån vad det lider :) Borde gå att omvandla receptet till vanliga kanelbullar tycker jag :)

    Glutenfria lussekatter

    Kan du äta havregryn? Jag ska bl a testa med glutenfri mjölmix på mitt favoritrecept på tekakor där grunden är havregrynsgröt nu inom snar framtid och sedan har jag hittat recept här på glutenfria brödkakor men jag har inte bakat dem ännu..

    Hoppas någon med faktisk erfarenhet kan hjälpa dig mer än vad jag kunde med mina än så länge teoretiska tips ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.