Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

FLER GODKÄNNARE BEHÖVS

  • Lilljeppe 28 januari 2009

    Hej på er alla medlemmar.
    Nu är det så att vi behöver ytterligare godkännare. Det är ju ett tag sedan vi behövde några nya, så de som för länge sedan anmälde sitt intresse kanske inte fortfarande har kvar intresset för att bli en av oss godkännare.

    Som godkännare krävs det att man behärskar svenska, man måste alltså kunna stava bra för att rätta till stavfel i recept som ska godkännas. Klubben är glad för varje recept man godkänner, man förbinder sig inte till något särskilt antal och man går in och sätter sig och godkänner när man har tid och lust. Godkännandet får aldrig bli ett tvång. Alla gör så gott de kan och ingen behöver känna skuldkänslor över att kanske inte ha hunnit godkänna någon dag. Det är viktigt att veta det, man gör det här frivilligt och det gäller åt båda håll.

    Som godkännare ska du titta igenom alla nya recept som läggs in i matklubben. De ska följa matklubbens alla riktlinjer. Det är väl i stort sett det som görs, enkelt förklarat

    Tveka inte, skicka anmälan via meddelande till mig eller till Lilloo.
    Med vänlig hälsning
    Lilljeppe och Lilloo

    Hej,
    Jag vill tacka för det stora gensvaret vi har fått. Vi kommer nu titta igenom alla erbjudanden. Tyvärr kommer inte alla som anmält sig bli godkännare, men vi sparar namnen för framtida behov. Alla som skickat meddelande kommer att få ett svar.

    MVH
    Lilljeppe
    Huvudansvarig för godkännarna

  • Lilljeppe 28 januari 2009

    puff

  • busan37 29 januari 2009

    Hur anmäler man sig?

  • Lilloo 29 januari 2009

    Puff...

  • uffegw 29 januari 2009

    Kan tänka mig att ställa upp.

  • jessicat 29 januari 2009

    Ni har inget krav på att man ska kunna rätta särskrivningar?

  • Nallepuh13 30 januari 2009

    Jag kan tänka mig att ställa upp:)

  • ckm 30 januari 2009

    (Y) Jag är självklart intresserad! Mat är roligt och stavning är mitt handikapp.. ;o)

  • skacaer 30 januari 2009

    Godmorgon!

    Det vill jag gärna göra (Y)

    //Carina

  • kockan 30 januari 2009

    Det låter kul men hur anmäler man sig.

  • annika24 30 januari 2009

    Kan tänka mej att ställa upp(Y)

  • Kransen 30 januari 2009

    Jag läser gärna igenom recpet, men vart hittar man era adresser?

  • Belamie 30 januari 2009

    Jag prövar gärna på att vara godkännare. Är bra på stavning och van att granska texter!:)

  • solstickan98 30 januari 2009

    Till er som vill anmäla er - klicka på Lilljeppes namn uppe vid hennes inlägg, hitta sedan länken "skicka meddelande"

    Där kan ni anmäla er! :)

  • Pallas 30 januari 2009

    Skulle vara kul att hjälpa till

  • linda213 30 januari 2009

    Ser att det redan är några som anmält sig. Om behov finns kan jag hjälpa till.

  • Lilljeppe 30 januari 2009

    Hej,
    Jag vill tacka för det stora gensvaret vi har fått. Vi kommer nu titta igenom alla erbjudanden. Tyvärr kommer inte alla som anmält sig bli godkännare, men vi sparar namnen för framtida behov. Alla som skickat meddelande kommer att få ett svar.

    MVH
    Lilljeppe
    Huvudansvarig för godkännarna

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.