Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kalas

  • xSANDRAx 29 september 2010

    Jag undrar om ni har något bra recept på mat som jag kan göra till min sambo när han fyller år. Något som inte är allt för dyrt att göra då det kommer en hel del folk och inte heller för jobbigt eftersom jag har en son som springer runt benen på mig.
    Jag vore väldigt tacksam för detta.

  • TTJ 29 september 2010

    Hej!
    Mitt tips får bli pajer... går ju att variera hur mycket som helst och blir inte så dyrt. Brukar också vara uppskattat och går bra ett förbereda en del innan. (Finns massa bra recept här på MK) Gör en stor salladsskål till, kanske en kall creme fraichesås och en nybakt baugette i tunna skivor så räcker det många. Jag brukar bara ha nån god färskost till, superenkelt.

    Lycka till!{dance}

  • 7201 29 september 2010

    Här kommer mitt tips !!!
    Supersnabbt och enkelt....Jättegott !!!!{eat}{party}Ingers långpanna
    Lycka till !!!

  • elleave 29 september 2010

    Potatisgratäng med tärnad rökt skinka i är ju gott, andra förslag är köttfärsjärpar inlindade i bacon, bakad potatis med lite röror, köttgryta eller varför inte en soppa :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.