jag vill gärna ha olika sillinläggningar som jag kan ha på julbordet.(Y)
Boddan22 november 2007
Är det ingen som äter sill till jul?:D Nån borde sitta på ett gott recept.
Jessika23 november 2007
Har några fravoriter hemma. Lägger in dom i kväll. Bla en med citron och chili och en med lime.
Ekorrungen23 november 2007
Jag har en på Mina recept, Rom- och löksill(Y)
Carin
Boddan23 november 2007
Tack snälla ni(L)
LillaJa29 november 2007
Gå till min sida där hittar du "faffisen" Västerbotten sill. Så god så man bara dånar.
Så finns även Äppelsill, Emils senaps sill och även Lerpotte sill (ett gammalt recept)
Lycka till !
29 november 2007
jag har flera bland mina recept, kolla där
matvraket29 november 2007
Oj, pappa brukar göra en rödlökssill. Den brukar vara väldigt uppskattad! ska kolla om jag hittar receptet.
lennali9 december 2007
På min sida har jag lagt in "Gammeldagssill" och "Gravad vitlöksströmming". Mycket enkla och goda recept. :)
tuden10 december 2007
Hej boddan titta ibland mina recept mvh tuden
MaNi10 december 2007
Hej!
Jag ska i år prova att göra egen sillinläggning men är lite orolig för att göra det för tidigt. Hur länge håller sig en inläggning egentligen? Någon som vet?
jag vill gärna ha olika sillinläggningar som jag kan ha på julbordet.(Y)
Är det ingen som äter sill till jul?:D Nån borde sitta på ett gott recept.
Har några fravoriter hemma. Lägger in dom i kväll. Bla en med citron och chili och en med lime.
Jag har en på Mina recept, Rom- och löksill(Y)
Carin
Tack snälla ni(L)
Gå till min sida där hittar du "faffisen" Västerbotten sill. Så god så man bara dånar.
Så finns även Äppelsill, Emils senaps sill och även Lerpotte sill (ett gammalt recept)
Lycka till !
jag har flera bland mina recept, kolla där
Oj, pappa brukar göra en rödlökssill. Den brukar vara väldigt uppskattad! ska kolla om jag hittar receptet.
På min sida har jag lagt in "Gammeldagssill" och "Gravad vitlöksströmming". Mycket enkla och goda recept. :)
Hej boddan titta ibland mina recept mvh tuden
Hej!
Jag ska i år prova att göra egen sillinläggning men är lite orolig för att göra det för tidigt. Hur länge håller sig en inläggning egentligen? Någon som vet?