Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Viktväktar mat

  • mkml 17 mars 2011

    Hej jag skulle bli glad om ni kunde rekomendera lite viktväktar recept till mig.jag har en del men skulle behöva flera.de som redan finns här har jag gått igenom.
    Tack på förhand {worship}

  • solvik207 18 mars 2011

    "monicadanell" har ett antal VV recept.

    Har testat flera av dom

  • Mistys 19 mars 2011

    Viktväktarnas köttfärspiroger

    Detta recept är hämtat från en viktväktarbok. Min son älskar dessa som blir lite torra i skalet och är lätta att äta som utflyktsmat då man kan äta dom med händerna. Han ville alltid ha med dessa på skolutflykter. Vi äter dom som middag ibland med sallad då det blivit köttfärsås över. Så för mig är det en billig resträtt.

    Receptet är dock gammalt så det kanske inte passar nya VV längre.

  • Cilla71a 19 mars 2011

    Jag köpte följande VV böcker när jag var med VV för ett antal år sen & jag har använt dom flitigt. Finns många goda recept i dessa.

    Familjekokboken
    Pastaboken
    Fina fågel boken

    Men i princip så kan du ju bara använda vanliga recept & byta ut det som är för fett tex. använda lättgrädde istället för vispgrädde etc.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.