Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vilket recept taget fråm Matklubben lagade du idag och hur smakade det ?

  • Mistys 19 augusti 2009

    Jag som är ganska ny medlem här brukar försöka gå in varje kväll. Har kommit på att jag oftast spar ner recept från dom nyinlagda och bland dom som rekomenderas på "matprats" forum. Det händer ytterst sällan att jag letar bland äldre recept tyvärr:(. Med en receptbank på över 65000 recept har säkert ni som varit med länge hunnit prova en del och kanske funnit favoriter som ni återkommer till.
    Jag skulle vilja ta del av dessa godbitar och kanske ge dom en ny chans att " visa upp sig" :D Så ge mig era bästa tips på andras recept som ni sparat ner och som blivit favvosar hos er (Y)

  • farmoringer 19 augusti 2009

    Den här tråden finns och den kommer fram lite då och då.
    http://www.matklubben.se/matprat/husmanskost_vardagsmat_och_snabblagat_22/sist_provat_recept_5424.html

  • Mistys 19 augusti 2009

    Vad bra(Y) Ska genast gå igenom den !

  • The_mama97mia 19 augusti 2009

    ... och glöm inte vad blir det till middag idag... en del är så duktiga o länkar till vardagsrecepten. DÄr kollar jag varje dag.

  • Mistys 19 augusti 2009

    Skrivet av mama97mia den 19 aug 2009

    ... och glöm inte vad blir det till middag idag... en del är så duktiga o länkar till vardagsrecepten. DÄr kollar jag varje dag.


    Ja den kollar jag också men där dyker inte alltid matklubbens gamla recept upp, utan många gånger bara våra vanliga vardagsrätter. Länken här ovan är inte dum (Y) Där kanske man kan hitta lite gamla godingar......:)

  • The_mama97mia 19 augusti 2009

    http://www.matklubben.se/recept/graeddkokt_vitkaal_med_vitloek_29770.html

    gjorde jag häromdagen o glömde att kommentera så detta finns i annan tråd med

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.