Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

En "list" nedtill på sidan

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Igår upptäckte jag att det ligger en "list" nedtill på sidan, någon slags meny kanske, man kan logga ut där och gå till olika ställen på matklubben.
    MEN den är ivägen, jag vill inte ha den där.Hur kan man ta bort den?

  • Cassiopeya 30 december 2010

    Det går nog inte att ta bort den vad jag kan upptäcka :S

  • Dintan 30 december 2010

    Vad är den ivägen för?

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Den är cirka 1 cm hög drygt och nästan hela bredden på dataskärmen och den stör synfältet för mig även om den är långsmal, väldigt irriterande är den.

  • Okänd 30 december 2010

    Det är ju en snabbmeny till din sida. Har du klickat på ikonerna?

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Jo jag har klickat men jag vill inte ha listen i alla fall. Vill jag komma åt det menyn innehåller så letar jag mig dit på annat vis. Om menyn låg ytterst i vänsterkant vore det bättre, man kanske kan ställa in den personligt bara man vet var!

  • mooseella 30 december 2010

    Jag har helskärmsläge på, ser det jag vill, listen kan jag inte förstå att den är ivägen. Scrollar ju bara nedåt om jag vill läsa mer på sidan.

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Alla är vi olika i tycke och smak.

  • Okänd 30 december 2010

    Kan nog va svårt att göra alla till lags på en sån här sida.

    En vill ha si och en annan vill ha så.
    Du har ju längst till vänster i menyn samma funktioner också. Jag själv tycker menyraden är bra, får du ett meddelande så ser du ju det snabbt på brevet t.ex.
    Och vill du gå in i kokboken går det lika snabbt.
    Sen har du ju en logga ut knapp längst till höger. Måste ju va lättare än hålla på att scrolla upp till vänstermenyn.
    Men det är som du säger att alla är vi olika i tycke och smak, kanske därför det blir så mycket kontroverser i världen. Alla vill ha sin vilja igenom.

  • knyppeltanten 30 december 2010

    I något program, word kanske, så gick det att lägga listen upptill eller på sidan rakt upp liksom. Om jag kunde göra så skulle jag inte ha något emot listen. Men nu är det som det är.

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Nu är jag "här" med listen igen! När jag klickar på länken "Gå till inlägget" i mail som jag fått som svar på att det kommit ett nytt svar på något jag har skrivit i så kommer inte hela sidan upp. Halva matprat längst upp till höger där det står vilka ämnen som någon svarat i är borta, längdsvis. Jag måste klicka på ikonen med huset på för att se hela sidan. Den här listen gillar nog inte mig :-)

  • Lisen_1 30 december 2010

    Tips!
    Logga ut så försvinner listen :z

  • boz1965 30 december 2010

    Skrivet av Lisen_1 den 30 dec 2010

    Tips!
    Logga ut så försvinner listen :z


    Ganska onödigt svar tycker jag. {loser}

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Skrivet av Lisen_1 den 30 dec 2010

    Tips!
    Logga ut så försvinner listen :z


    Tack men den finns kvar då också, då står det "Användarnamn" och "Logga in" på den. Och det blir lika när jag loggar in igen, att den ligger ivägen och halva långsidan till vänster försvinner när jag klickar på "Gå till inlägg" i i alla fall gamla mail. Men jag lär mig väl var jag ska klicka för att se allt. Min dator är ny så jag kanske har någon inställning som inte passar (fast hittills har skärmen inte krånglat).

  • knyppeltanten 30 december 2010

    Skrivet av boz1965 den 30 dec 2010

    Skrivet av Lisen_1 den 30 dec 2010

    Tips!
    Logga ut så försvinner listen :z


    Ganska onödigt svar tycker jag. {loser}


    Hej
    Tyvärr kom jag inte på att försöka med det själv fast det hjälpte ju inte. Men det kanske löser sig när jag startar om datorn, det får vi alltid göra på jobbet om det krånglar.

  • lena4 30 december 2010

    E såna problem.
    Jag är glad att kunna logga in på dessa användbara sidor.

  • Okänd 30 december 2010

    Ja fast ibland kan det ligga reklambanner över texten, och då hjälper det att logga ur. Bry dig inte att klicka på länken i mejlet än gå direkt på MK sidan.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.