Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ett recept har försvunnit?

  • pia61 19 mars 2008

    Jag har ett recept som jag lade in igår, som har försvunnit?
    Kvar är bara texten längst ner där det står "skrivet av pia61" och datumet?
    På "min sida" där det står vilka som har sparat mina recept är det några som sparat det, men nu står det inte vad dom sparat utan bara att dom sparat ett recept av mig?
    Hur kan det komma sig?
    Det är ingen större fara, jag skriver väl bara om receptet, men visst är det konstigt?! :'(

  • farmoringer 19 mars 2008

    Låter ju jättekonstigt. Vad hette det då?

  • pia61 19 mars 2008

    Champinjonsallad! Och överst bland mina recept finns nu en tom ruta där det bara står att jag skrivet receptet. Fast jag har redan skrivit om det nu.

  • enAnnan 19 mars 2008

    Jag har godkänt det igen,
    och ska hålla utkik att det inte blir två likadana nu
    :)
    Men det låter ju JÄTTEKONSTIGT om recept bara kan försvinna?!?!?!

  • pia61 19 mars 2008

    Ja, det tycker jag också! Men men, nu finns det där igen!
    Hur många är ni som godkänner recept? Vad går ni efter då? Har ni speciella direktiv? Blir bara lite nyfiken. Ni gör ju ett jättejobb, det trillar ju in nya recept hela tiden!

  • enAnnan 19 mars 2008

    Jag har precis blivit "godkänd" att godkänna recept
    :)

    Och ja vi har en mall vi följer,
    för att recepten ska se lika ut.
    Snart kommer det även att komma en manual till er när ni lägger in recept, för att "minska" vårat arbete med att rätta.

    Jag tror att vi är 4 - 5 stycken...

  • bernit 19 mars 2008

    Skrivet av enAnnan den 19 mar 2008

    Jag har precis blivit "godkänd" att godkänna recept
    :)

    Och ja vi har en mall vi följer,
    för att recepten ska se lika ut.
    Snart kommer det även att komma en manual till er när ni lägger in recept, för att "minska" vårat arbete med att rätta.

    Jag tror att vi är 4 - 5 stycken...

    Jag har precis fått "regelverket" från Mr Lind så jag skall gå igenom det över helgen och se om jag kan hjälpa till lite.

    /BÅ :p

  • pia61 19 mars 2008

    Tackar för svaren! Ni gör i alla fall ett jättejobb! (Y)

  • Queenie 19 mars 2008

    Vad trevligt bernit, the more the merrier! Nu kommer det aldrig att bli sådana köer på recept igen när vi bara blir fler och fler.

  • anluk 20 mars 2008

    Va kul att fler vill hjälpa till! Har tyvärr inte haft möjligheten denna veckan pga mycket jobb och antidata när jag kommit hem efter att ha suttit framför burken hela dagen och slitit. Får bättra mig:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.