Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GI-NOLL??

  • gummsen 3 november 2009

    Hejsan alla glada!
    Har precis börjat med ”Sten Sture Skaldemans” GI-NOLL och undrar om det finns några mer som kört efter det och i så fall hur har det funkat för er.
    Första veckan har funkat bra för oss i alla fall min man har gått ner 3 kg och jag har gått ner 3. Så vi har verkligen fått en kickstart hoppas bara att det håller i sig.
    Det kanske finns någon som har några bra tips att dela med sig av också.
    Kom gärna med både ris och ros.
    Tack på förhand!:D

  • mariaengstrom 3 november 2009

    Jag äter LCHF, för det mesta! Har dock inte läst SSS bok. Men Dr. Dahlqvists. Hoppas det kommer funka för dig! Jag gick mer 6 kg på 12 veckor. Har stått på en platå nu men ska försöka gå ner några kilo till innan jul.

  • gummsen 8 november 2009

    Puffar tråden lite så här på söndagsförmiddagen::)

  • monfo 8 november 2009

    Ok, kommer med lite ris men det var hur MIN kropp reagerade och jag vet att denna diet fungerar för många andra tex min man och min bror. Så här var det, jag skulle gå ner mina extra graviditetskilo och eftersom jag av olika anledningar inte kunde träna bort dem denna gång så tänkte jag att detta skulle fungera.
    Första vecka gick jag ner 2 kilo och där tog det stopp. Så efter 6 veckor gav jag upp. Jo jag gick ner runt midjan med 10 cm och det var ju bra, men jag var så trött, sur och mådde pyton, blev deprimerad vilket jag inte gjorde när jag tränade och åt "nyttigt enligt gamla metoder" (äta frukt och grönt, ta bort onödigt fett och äta fullkorn) . Vet att sockerberoende ger dessa symtom men inte i 6 veckor och jag var inte sugen på sött. Så för min familjs skulle slutade jag den metoden och återgick till att försöka röra på mig och äta vad jag anser vara en sund kost.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.