Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hatar att älska?

  • boz1965 4 februari 2010

    Jag hatar att jag älskar chips och ostbågar. Det är ju bara tomma kalorier - men ack, vilka GODA kalorier... :p

  • Okänd 4 februari 2010

    Håller helt med. Får blunda när jag går förbi chipshyllan, ändå känns det som en arm kommer ut

    från hyllan och drar mig tillbaks. :@

  • Gnurf 4 februari 2010

    Kvinnor...såklart :D

  • siggemums 4 februari 2010

    Män (L)

  • Gnurf 4 februari 2010

    Hur kan du älska Män!?? Är du tokig Kvinna!?? Jag känner många män...är faktiskt en man själv oxå. Män ska du akta dig för....:p

  • boz1965 4 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 4 feb 2010

    Hur kan du älska Män!?? Är du tokig Kvinna!?? Jag känner många män...är faktiskt en man själv oxå. Män ska du akta dig för....:p


    Är det ett annat sätt att säga: "Jag är den din mamma varnade dig för"? :D

  • Gnurf 4 februari 2010

    Din Mamma!?? Ingen aning...det var så länge sedan jag var på Skåneturné nu...:o

  • boz1965 4 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 4 feb 2010

    Din Mamma!?? Ingen aning...det var så länge sedan jag var på Skåneturné nu...:o


    Nänä, inte MIN mamma (salig i åminnelse), hon visste att jag själv kunde välja mitt sällskap med omdöme. :p

  • Gnurf 4 februari 2010

    Varnade din Mamma dig för mig!?? :'(

    Skrivet av boz1965 den 4 feb 2010

    Skrivet av Gnurf den 4 feb 2010

    Din Mamma!?? Ingen aning...det var så länge sedan jag var på Skåneturné nu...:o


    Nänä, inte MIN mamma (salig i åminnelse), hon visste att jag själv kunde välja mitt sällskap med omdöme. :p

  • boz1965 4 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 4 feb 2010

    Varnade din Mamma dig för mig!?? :'(


    Nej, hon visste att jag är smart nog att inte involvera mig med dig irl... :p

  • Gnurf 4 februari 2010

    Jo, Mammor brukar ju försvara sina egna barn...:)

  • 123Linnea 4 februari 2010

    Jag hatar att älska att småäta!

  • hansdotter 4 februari 2010

    Jag hatar att älska energidrycker, typ burn!

  • Okänd 5 februari 2010

    jag har en hatkärlek till Marabou M-kulor.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.