Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Idrottsgalan

  • githg 20 januari 2009

    Såg ni idrottsgalan igår? Vilka fantastiska idrottstjärnor vi har.
    Tyckte ni att rätt personer fick priserna?
    Själv är jag gladast över årets kvinnliga idrottare. Eftersom jag känner Emma så vet jag vilket enormt slit som ligger bakom alla hennes framgångar. :D
    Sen gråter jag alltid floder när Christoffer Lindhe
    uppmärksammas. Han är helt otrolig. Han kommer här i från U-hamn så vi har följt honom hela tiden. Jag är så imponerad.(Y)
    Vad det gäller Jerringpriset så hade det blivit rätt vem som än fått det av Kalla eller Kallur. De är otroligt duktiga och charmiga båda två.(L)

  • githg 20 januari 2009

    (Y)

  • Lotten_J 20 januari 2009

    Alla har gjort en stor prestation men då det står mellan två personer sådär så håller jag självklart på hemmatjejen Kalla. Kul också att ytterligare två norrbottningar syntes i rutan, Brolle och Marcus....alla tre var så duktiga på scen, Magnus tog en ju med häpnad (L)

  • festmaten 20 januari 2009

    Måste erkänna att jag är inte så väldigt intresserad av idrott, men jag såg programmet.
    Om rätt person fick priset.... vet inte, de var nog värda sina pris allihop. Vi skall vara stolta över våra duktiga ungdomar!
    Jag tyckte det var väldigt bra musik, där kom många av mina favoriter(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.