Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

kan man redigera andras recept?

  • Okänd 30 maj 2010

    Om jag sparar ett recept i min kokbok så kan jag ju trycka på "redigera recept " men det är väl bara i min egen kokbok receptet ändras då eller? Jag har inte vågat prova ifall om att jag skulle sabotera för någon annan men det vore ju väldigt märkligt om det faktiskt är så att man kan redigera andras recept..

    Dum fråga kanske men jag lever efter mottot "det finns inga dumma frågor-bara dumma svar" och "hellre en fråga för mycket än en för lite" {silly}

    Tack på förhand!

  • Disen 31 maj 2010

    Receptet ändras bara i din kokbok så du kan vara lugn. Jag har gjort det på vissa recept och det ändras då inte i originalet. :)

  • zudette 31 maj 2010

    Hej

    Det är bara i din kokbok receptet ändras! Det är till för att man själv ska kunna lägga in kommentarer eller förändringar man själv vill göra i receptet! Kan vara bra o man tvingas byta ut något i receptet pga av allergi t ex.

    ...och du... det finns inga dumma frågor - bara dumma svar! {dance}

  • Okänd 31 maj 2010

    Tack för hjälpen! Då ska jag genast gå in och ändra på ett kakrecept som är jättebra men på tok för sött för mina smaklökar..
    Inga dumma svar här inte, tack igen!
    Ha en bra dag :)

  • jimboz 31 maj 2010

    Tack för tipset, jag hade ingen aning om att man kunde ändra i sin egen kokbok..Perfekt då har jag att göra ett tag.

  • amoz 31 maj 2010

    Skrivet av jimboz den 31 maj 2010

    Tack för tipset, jag hade ingen aning om att man kunde ändra i sin egen kokbok..Perfekt då har jag att göra ett tag.


    Det kändes bra för självförtroendet då det gäller det här med datorer och dess funktioner, att du som ändå varit medlem så länge fick lära något nytt. Det är visst så att man alltid lär sig något nytt hela tiden.(Y)

  • jimboz 31 maj 2010

    amoz ! Ibland så sitter det för nära helt enkelt ..:)

  • Mellanbellan 31 maj 2010

    haha, även jag fick lära mig något nytt nu. Tack för det. Visst är det fantastiskt?(Y)

  • LEDIVO 31 maj 2010

    Ännu en som fick lära sig något toppenbra(Y)

  • MrsC 31 maj 2010

    ...samma här (Y)

  • Okänd 31 maj 2010

    Vad bra att mina funderingar {question} kan hjälpa andra *sånt gillar jag* Som sagt-ingen fråga är för dum ;)

  • siggemums 31 maj 2010

    Fast jag har lagt in en bild i ett recept som inte var mitt. Jag hade tänkt att lägga in ett favoritrecept och hade en blid jag tagit själv. Receptet fanns redan men utan bild och på skoj la jag in min bild i det till in kokbok och nu ligger den kvar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.