Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Litet trevligt möte i Östra Ljungby idag!

  • segerwitch 16 juli 2008

    :pVill tacka Gillsan på detta sätt, för att du tog emot oss, på ett underbar sätt. Det var Azlan_Lena, mammamus, Evia, King200, Don_Pedro, Sandra-Louise, Gillsan och jag segerwitch, som träffades på ett trevligt och ledigt sätt, med god mat och underbara kakor, utbytte idée, recept och roligt
    matprat.:DTack Gillsan(Y)

  • bakakaka 16 juli 2008

    Vad trevligt, blir nästan lite avudsjuk.:p(Y)

  • Gillsan 16 juli 2008

    (Y)Tack så jättemycket för de orden.:p Det värmde, ja du det var mycket trevligt det är alltid kul att få ett ansikte med de man brukar spara av på klubben m.m.(L) hoppas att vi får träffas igen och ha det lika trevligt. Ni ska ha jättetack för att ni kom. det här gör vi om. Sköt om er.( fortsätt bra semester Azlan-Lena ) (Y) Tack Evia för den goda citronkladdkakan och den smarriga godiskladdkakan.:p Kram från en av småfolket i Skåne.:D

  • segerwitch 16 juli 2008

    :DHäng med nästa gång(Y)

  • segerwitch 16 juli 2008

    Skrivet av segerwitch den 16 jul 2008

    :DHäng med nästa gång(Y)

    bakakaka(Y)

  • jas65 16 juli 2008

    Kul att matklubben knyter samman folk som aldrig kunde tänkas träffas. Internet i all ära eller hur.

    Mvh
    Alla glada matklubbsvänner glöm för alt i världen inte att höfta mera med nya och gamla vänner och stök i köket

    Anders

  • segerwitch 16 juli 2008

    Skrivet av Gillsan den 16 jul 2008

    (Y)Tack så jättemycket för de orden.:p Det värmde, ja du det var mycket trevligt det är alltid kul att få ett ansikte med de man brukar spara av på klubben m.m.(L) hoppas att vi får träffas igen och ha det lika trevligt. Ni ska ha jättetack för att ni kom. det här gör vi om. Sköt om er.( fortsätt bra semester Azlan-Lena ) (Y) Tack Evia för den goda citronkladdkakan och den smarriga godiskladdkakan.:p Kram från en av småfolket i Skåne.:D


    (Y)Evias citronkladdkaka, mmmm måste göra den imorgon, det blir en långvarig kärlek:D(Y)(Y)dinna sallader var toppen,
    såsen du hade gjort var också guddomlig(Y)(Y)

  • Gillsan 16 juli 2008

    Evias citronkladdkaka, mmmm måste göra den imorgon, det blir en långvarig kärlekdinna sallader var toppen,
    såsen du hade gjort var också guddomlig


    Tack igen för allt beröm ni e för goa . (H) (Y) Och jag måste passa på och tacka dig Segerwith för att du fick mig till att gå in på matklubben, att du förklarade för mig genom datorn. Hade det inte varit för dig så hade vi inte haft en så trevlig träff idag.(L) hur klara vi oss innan vi gick med i matklubben hehe. Ha de allihopa!!!(H)

  • monac 17 juli 2008

    åh,vad trevligt! jag blir verkligen oxå "lite avis":D
    Vilken härlig klubb & vilket bra initiativ!

  • Evia 17 juli 2008

    Tack för allt beröm för mina kakor. :) Det var jättetrevligt att träffas. Tack Gillsan för all god mat. Hoppas ni mår bra allihop och lycka till med baket idag Segerwitch och ha en fortsatt trevlig semester Aslan-Lena. Kramis Eva

  • Don_Pedro 17 juli 2008

    (L)Tack Gillsan och Evia för att ni möjligjorde detta, mycket trevliga möte i Östra Ljungby(Y)(Y)
    mycket givande att få träffa er alla som kom:D Underbar mat och jätte goda kakor, hoppas
    det inte blev sista gången vi träffades, roligt att få ett ansikte på dem man sparar recept av och
    få utbyta mattankar och idéer(L), trevlig fortsatt semester Azla-Lena:D
    TACK(Y)(L)

  • Gillsan 17 juli 2008

    (H):pTackar så mycket Don pedro jadu jag hoppas också att vi träffas igen ha en bra kväll.(Y)(Y)

  • Annras 17 juli 2008

    Såååå trevligt !!!!!! Jag vill också !!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

  • Don_Pedro 17 juli 2008

    Skrivet av Annper den 17 jul 2008



    Såååå trevligt !!!!!! Jag vill också !!!!!!!!!!!!!!!!! (L)



    :DVi kommer säkert att ha mer träffar(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.