Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mat-Tina

  • Lotten_J 22 mars 2008

    Är det någon fler än mig som ser på tv4:s Let´s Dance? Herreguuuud vad Mat Tina är bra på att dansa. Ni som följt den, tycker ni att rätt par är i final? Viss "ögonfröjd" har ju tyvärr försvunnit för någon vecka sen.....eeehh.....tänkte då på en annan yrkeskår, nämligen snickare :p Men det är ju som sagt dansen denna gång som är viktig :)

  • monel 22 mars 2008

    Jag har inte sett mer än några danser, men av det jag sett så har Tony också varit helt suverän. Det blir nog en tuff final.

  • Queenie 22 mars 2008

    Visst är det rätt som är i final. Jag gillar verkligen också Tony, tycker han ur hur duktig som helst. Och Tina är ett enda stort leende, herregud, vilka tänder ...

  • Lotten_J 22 mars 2008

    För att inte tala om Tinas snygga ben......jag brukar inte säga att andra kvinnor har snygga kjol-ben men nu gör jag det.......fattar inte heller att hon alltid är så himla glad.....hon är rena rama c-vitaminkicken.......och visst är Tony också duktig, blir nog en tuff final. Men jag håller nog på Tina i alla fall.

  • Ekorrungen 22 mars 2008

    Håller med! Rätt par i finalen, blir nog svår konnkurens de emellan. Gu, va bra dom dansar. Trodde faktisk inte det från början:p men hade visst fel:D Vore ju roligt om Tina vann, skulle va värdig, tycker jag:)

  • Wombat04 22 mars 2008

    Tina och Tobias är toppen! Jag satt och knep om tummarna igår för att folk skulle fatta att man inte kan sympatirösta fram Karl-Petter hur långt som helst. Hade han gått vidare på bekostnad av Tina eller Tony tror jag att jag hade gjort myteri. Ojoj vilken match det kommer att bli på fredag!

  • GodareMat 22 mars 2008

    Och så kan hon Tina laga mat också, inte utan att man blir lite förälskad... *ler*

  • Lotten_J 22 mars 2008

    Mmmm....en annan har ju suttit tills med sambon och kollat programmet....ha ha vi har dreglat över varsin liten gobit :p men hur det än är så är ens egen gubben bäst i alla lägen.....men så var det ju de här med dansen.....förstå så kul det är att dansa, har själv dansat sen jag var 15 år och är det nåt som kan göra mig på bra humör så är det dans...jag blir så otroligt glad av att se Let´s Dance på tv men roligast är ju trots allt att dansa själv. (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.