Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Michael Jackson

  • jollo10 4 januari 2011

    Japp som titeln lyder, michael Jackson har släppt ett nytt album, som jag har fått och jag tycker ganska bra om några låtar? Är det någon annan som har hans album och vad tycker ni om låtarna och är det han som sjunger, dom har ju snackat sönder det här på olika radistationer men vad tycker ni som har hans nya album?

    Mina ´´favoriter´´ är:

    Hold my hand ( duett with Akon), det låter lite som Michael men låten är bra i alla fall

    Hollywood tonight, skön rytm och ganska bra text, trallvänlig, fastnar lätt

    Breakin News, bra låt tycker jag men om det är Michael Jackson Som sjunger är jag väldigt osäker på

    ( I can´t make it)another day ( Featuring Lenny Kravitz), bra rockig låt, nästan min absoluta favorit på albumet, om Michael sjunger, vet jag men det låter faktiskt som han!

    Det var mina favoriter, vad har ni för favoriter?

    Tack på förhand

    Mvh\\Jonas

  • jollo10 4 januari 2011

    puff

  • boz1965 4 januari 2011

    Gamle peddon Jackson? Nej tack. (N)

    Ska vi börja snacka favoriter så har jag bl.a. dessa på listan:

    Nothing Else Matters - Metallica
    Hell's Bells - AC/DC
    Smoke On The Water - Deep Purple
    Oxygene IV - Jean-Michel Jarre
    Tèo & Tèa - Jean-Michel Jarre
    Jailbreak - AC/DC (Bon Scott)
    Princess Of The Night - Saxon
    Hyreskasern - Peps Persson
    No Woman No Cry - Bob Marley
    Requiem - Mozart
    Still Loving You - Scorpions

    M.fl. (med åtskilliga flera)...

  • jollo10 4 januari 2011

    Oj, men är det någon som har hans nya album?

  • kari58 4 januari 2011

    Nej. Men han är bäst(Y)

  • jollo10 4 januari 2011

    Någon som har hans album'?
    Håller med han är bäst>!

  • Chillit 4 januari 2011

    att han var pedofil var nog mest bara rykten osv där föräldrarna utnyttjat barnen för att komma åt pengar.. och att döma folk efter skvaller och missförstånd är längre än lägst.. inte för att jag var ett enormt fan av MJ men jag tycker ändå att hans låtar var i grund och botten bra låtar.

  • chrisq 4 januari 2011

    (N)gillar inte alls

  • Cassiopeya 4 januari 2011

    Skrivet av boz1965 den 4 jan 2011

    Gamle peddon Jackson? Nej tack. (N)

    Ska vi börja snacka favoriter så har jag bl.a. dessa på listan:

    Nothing Else Matters - Metallica
    Hell's Bells - AC/DC
    Smoke On The Water - Deep Purple
    Oxygene IV - Jean-Michel Jarre
    Tèo & Tèa - Jean-Michel Jarre
    Jailbreak - AC/DC (Bon Scott)
    Princess Of The Night - Saxon
    Hyreskasern - Peps Persson
    No Woman No Cry - Bob Marley
    Requiem - Mozart
    Still Loving You - Scorpions

    M.fl. (med åtskilliga flera)...


    Håller med dig, Still loving you är verkligen en bra låt!

    Michael Jackson är ingen storfavorit här heller. Men jag får väl motvilligt erkänna att jag kan några av hans låtar i alla fall, och att jag kanske tom tycker att de är bra {nailbiting}

    Har sett reklamen för den nya skivan och den verkar okej, som jollo10 skriver verkar det vara trallvänliga låtar. Tycker dock fortfarande att det är märkligt att man ger ut nya låtar när man inte finns längre. Kanske är gammeldags av mig, men jag kan inte låta bli att få en konstig känsla {hypnotized}

  • Mistys 4 januari 2011

    Sök på" Michael Jackson still alive " på youtub. Väldigt många klipp där som hävdar att han lever. Vissa klipp riktigt kusliga. Säkert fejkade, men gillade man killen kanske det är lite intressant!

  • Cassiopeya 4 januari 2011

    Skrivet av Misty09 den 4 jan 2011

    Sök på" Michael Jackson still alive " på youtub. Väldigt många klipp där som hävdar att han lever. Vissa klipp riktigt kusliga. Säkert fejkade, men gillade man killen kanske det är lite intressant!


    {eyeroll} och jorden är platt och elvis lever {silly} ;)

  • Mistys 4 januari 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 4 jan 2011

    Skrivet av Misty09 den 4 jan 2011

    Sök på" Michael Jackson still alive " på youtub. Väldigt många klipp där som hävdar att han lever. Vissa klipp riktigt kusliga. Säkert fejkade, men gillade man killen kanske det är lite intressant!


    {eyeroll} och jorden är platt och elvis lever {silly} ;)


    Ja eller hur! Säger inte att jag tror detta bara att dessa klipp kan falla en Michael Jackson - fan i smaken!

  • Cassiopeya 4 januari 2011

    Skrivet av Misty09 den 4 jan 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 4 jan 2011

    Skrivet av Misty09 den 4 jan 2011

    Sök på" Michael Jackson still alive " på youtub. Väldigt många klipp där som hävdar att han lever. Vissa klipp riktigt kusliga. Säkert fejkade, men gillade man killen kanske det är lite intressant!


    {eyeroll} och jorden är platt och elvis lever {silly} ;)


    Ja eller hur! Säger inte att jag tror detta bara att dessa klipp kan falla en Michael Jackson - fan i smaken!


    Det förstod jag! Skulle väl sånna som du och jag aldrig gå på heller ;) Men det finns ju folk till allt haha :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.